جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی

عمل جراحی بینی امروزه یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی محسوب میشود .

از این رو روزانه تعداد زیادی از مردم کاندید این نوع عمل زیبایی هستند .

برخی از تغییرات ایجاد شده در چهره شان لذت میبرند و برخی نیز علاقه ای به مشخص شدن عمل انجام شده بر روی صورت ندارند ، به همین منظور قبل از هرگونه اقدام برای جراحی بینی نوع بینی که از پزشک انتظار دارند را مشخص مینمایند .

در مقابل همه ی سلیقه ها عده ی زیادی از افراد و مخصوصا خانم ها علاقه ی خاصی به بینی های فانتزی احساس میشود ، ازاین رو بسیاری از افرادی که کاندید جراحی بینی هسند تمایل به داشتن یک بینی کوچک و سربالا دارند .

جراحی بینی فانتزی نوعی از عمل است که در آن بینی کوچک و سربالا و دارای کمی قوس است ،برخی افراد انتظار یک بینی فانتزی بعد از عمل جراحی را دارند ولی شاید درک درستی از این نوع عمل نداشته باشند.

در نظر داشته باشید که بالا بردن زیاد بینی و یا کوچک کردن بیش از اندازه ی آن امکان پذیر نیست و یک بینی بزرگ و گوشتی را نمیتوان بسیار کوچک و فانتزی عمل کرد. بینی هایی که نسبتا بزرگ و گوشتی هستند و احتمالا دارای غضروف های بزرگ با پوست ضخیم اند را نمیتوان بسیار کوچک کرد زیرا ممکن است جای زخم و اسکار در آن باقی بماند از طرفی نیز احتمال ایجاد گوشت اضافه نیز زیاد میشود. بنابراین عمل زیبایی بینی به صورت فانتزی نیز در شرایط خاص برای برخی افراد امکان پذیر است.

معمولا افرادی با بینی های غضروفی کاندید های مناسب تری برای انجام این نوع عمل هستند

زیرا این نوع بینی های استخوانی نتایج بهتری نسبت به بینی های گوشتی دریافت میکنند .

در نظر داشته باشید که برای انجام این عمل زیبایی تشخیص پزشک برای نوع بینی که به چهره ی شما می آید بسیار مهم است .

در صورت اصرار بر انجام عمل بینی فانتزی ممکن است نتیجه ی عمل باعث نارضایتی شما شود  یا اینکه احساس خوبی از تاثیرات عمل بر روی چهره تان نداشته باشید.

از پزشک خود بخواهید تا تصویر مشخصی از چهره ی شما بعد از عمل بینی به شما نشان دهد ، بنابراین با آرامش بیشتری میتوانید این عمل را انجام دهید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *