ریسک های انجام جراحی بینی

ریسک های جراحی بینی

بعد از جراحی بینی شما باید انتظار تورم و کبودی اطراف چشم را داشته باشید . مشکلات دیگری که با احتمال کم ممکن است اتفاق بیافتد ، ریسک های جراحی بینی عبارتند از :

  • خون ریزی بینی
  • آسیب یا ایجاد حفره بر روی سپتوم بینی (دیواره ای که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند)
  • مشکلات پوستی ،مانند از کار افتادن بافت پوست (نکروز پوست یا پوست مرده) یا حساسیت به چسب ها و باندپیچی
  • عفونت ،برای جلوگیری از ریسک ابتلا به عفونت به شما آنتی بیوتیک داده می شود
  • انسداد و گرفتگی بینی که ناشی از تورم درون بینی می باشد
  • عوارض بیهوشی

همچنین ممکن است نتیجه ی جراحی بینی آن چیزی که شما انتظارش را دارید نباشد.


هزینه جراحی بینی اصفهان


به حداقل رساندن ریسک جراحی بینی

عوارضی که در قسمت قبل اشاره شد احتمالی و بعید هستند . با این حال بیماران می توانند برای کاهش ریسک اقدامات زیر را انجام دهند .

قدم اول ، انتخاب جراح واجد شرایط .انتخاب یک جراح بینی خوب برجسته که استانداردهای ایمنی مناسب را حفظ کند می تواند احتمال ایجاد عفونت ،ایجاد حفره و عوارض دیگر را کاهش دهد.یک جراح با تجربه می تواند یک نتیجه رضایت بخش را تضمین کند.

قدم دوم ،بیماران باید دستور العمل های قبل از جراحی و دستورالعمل های بعد از جراحی را دنبال کنند.این دستورالعمل ها فقط برای کاهش ناراحتی ها استفاده نمی شود بلکه روند بهبود شما را سرعت بخشیده و سلامت بیمار را حفظ می کند.

قدم نهایی ،افراد باید ارتباط خود را با دکترشان در طول این فرآیند حفظ کنند .آنها باید تا آنجایی که ممکن است در مورد اهداف درمان و همچنین در مورد سابقه ی پزشکی،داروهای مصرفی ، عادت کشیدن سیگار و نگرانی های مرتبط خود خود صادق باشند.


کیفیت زندگی بعد از عمل بینی

جراحی بینی علاوه بر مزایای فیزیکی، دارای مزایای روانی نیز می باشد .اشخاصی که از سایز و شکل بینی خود ناراضی هستند معمولا از ظاهرشان احساس خجالت می کنند و ممکن است از اعتماد به نفس پایین رنج ببرند.

با این حال بسیاری از بیماران پس از انجام عمل بینی افزایش محسوسی در اعتماد به نفس خود را گزارش کرده اند. این ویژگی به تنهایی می تواند یک دلیل بزرگ برای انتخاب جراحی بینی باشد.


جراح بینی اصفهان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *