مزایای جراحی بینی زیبایی بهداشتی

مزیت جراحی بینی از نظر زیبایی

معمول ترین دلیل برای افرادی که تصمیم به انجام جراحی بینی می گیرند بهبود دادن ظاهر بینی شان است،که از اولین مزایای جراحی بینی به شمار می آید. خیلی از افراد احساس می کنند سایز و شکل بینی شان با بقیه ی اجزای صورتشان هماهنگی ندارد و به همین دلیل برای بهبود هارمونی صورتشان جراحی بینی را انتخاب می کنند .

در طول عمل بینی تغییراتی بر روی پل بینی،نوک بینی و سوراخ های بینی می توان ایجاد کرد.انتخاب یک جراح واجد شرایط برای انجام عمل بینی این اطمینان را خواهد داد که بیماران سودمندترین نتایج را از جراحی بینی خواهند گرفت.

 

"<yoastmark

از جمله مزایای زیبایی برای عمل بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقارن صورت – کوچکترین عدم تقارن در بینی افراد می تواند تاثیر عمده ای در ظاهرشان ایجاد کند . جراحی بینی می تواند ظاهر متعادل تری ایجاد کند.

بهبود شکل – تغییر در پل بینی یا نوک بینی می تواند توجه را به مناطق دیگر صورت جلب کند.

حجم متناسب – کاهش دادن پهنای بینی حتی یک مقدار کم ، می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی تناسب بینی با بقیه اجزای صورت داشته باشد.

از بین بردن قوز بینی – جراحی بینی می تواند عیوب پل بینی را اصلاح کند چه این عیوب مادر زادی بوده و چه در اثر یک آسیب به وجود آمده باشد.


هزینه جراحی بینی اصفهان


مزایای جراحی بینی از نظر بهداشت و سلامتی

جراحی بینی علاوه بر داشتن مزایای زیبایی می تواند مشکلات مرتبط با سلامت را نیز اصلاح کند.دو مورد از مزایای اصلی جراحی بینی عبارتند از :

  • بهبود مشکلات تنفسی – جراحی بینی می تواند راه های باریک بینی را باز کرده و اختلالات ساختاری را اصلاح کند و توانایی تنفسی شخص را بهبود دهد.
  • اصلاح نقص های مادر زادی – جراحی بینی همانطور که نقایص مادرزادی داخلی اصلاح می کند می تواند به اصلاح نقایص بیرونی نیز بپردازد مانند انحراف بینی و انحراف تیغه ی بینی.

جراح بینی اصفهان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *