تزریق بعد از راینوپلاستی چیست؟

در این بخش از سایت دکتر بهنام خرمی به بررسی و پاسخ به سوال های متداول در رابطه با جراحی بینی پرداخته ایم:

یکی از سوالات متداولی که بیشتر مردم و مراجعه کنندگان از آقای دکتر سوال می کنند این سوال است که:

تزریق بعد از راینوپلاستی چیست؟

پاسخ سوال:

گاهاً بعد از عمل راینوپلاستی در مطب در قسمتهایی از بینی جهت کاهش تورم تزریق می شود . این تزریق کورتون رقیق شده است و چون موضعی می باشد عوارض سیستمیک ندارد.

ولی این تزریق بیشتر در پوستهای ضخیم و حداقل 1 ماه بعد از عمل بینی انجام می شود و فقط در بعضی قسمتهای بینی (ناحیه بالای نوک بینی) قابل انجام است و حتماً باید توسط پزشک مربوطه انجام شود.

فقط در موارد توصیه شده توسط پزشک باشد زیرا اگر بی دلیل یا در ناحیه اشتباه و یا پوست نازک تزریق شود سبب ایجاد عوارض و تورفتگی پوست می شود ولی اگر صحیح انجام شود خصوصاً در پوستهای ضخیم مفید است.

بیشتر بخوانید:

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی 

امروزه اغلب افراد به عمل بینی یا رینوپلاستی روی آورده اند زیرا علاقه مندند که بینی زیبا داشته باشند و تناسب چهره شان را حفظ نمایند تا جذابیت و اعتماد به نفسشان افزایش یابد. نام دیگر این جراحی پلاستیک ، رینوپلاستی است که اکثر اشخاص جهت زیباتر شدن بینی خود اقدام به انجام آن می نمایند.

دکتر بهنام خرمی متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی، معتقد است حداقل سن مناسب جراحی بینی برای خانم ها ۱۶ سال تمام و برای آقایان ۱۷ سال تمام است. برای اینکه بتوانید یک عمل بینی موفق داشته باشید، نیاز است که در مرحله اول در انتخاب جراح بینی دقت نمایید. جراح بینی و متخصص زیبایی باید دانش و مهارت های مورد نیاز عمل بینی را داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن خواسته شخص را برآورده سازد.

آشنایی بیشتر با دکتر بهنام خرمی


امیدواریم که پاسخ داده شده به سوال  تزریق بعد از راینوپلاستی چیست؟  برای شما مفید بوده باشد، اگه باز در این باره برای شما سوالی پیش آمده است که پاسخی درستی برای آن یافت نکرده اید می توانید در پایین همین برگه برای آقای دکتر ارسال نمایید:

شما عزیزان هم میتوانید تمام سوالات خود را در مورد جراحی بینی

 در بخش نظرات و دیدگاه ها برای آقای دکتر  ارسال نمایید:

 


دکتر بهنام خرمی

متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی

جراح بینی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراچعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *