آیا جراحی زیبایی بینی در آقایان متفاوت است؟

جراحی زیبایی بینی در آقایان | با انجام جراحی بینی مردان می توانند زیبایی صورت، تعادل بین اجزای صورت، افزایش سطح اعتماد بنفس، و رضایت و افزایش کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند. اگر تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی(رینوپلاستی) دارید، این مقاله شما را برای تصمیم گیری صحیح و همچنین آیا این عمل زیبایی برای شما مناسب است یا نه راهنمایی می نماید.

یک کاندیدای مناسب مرد برای جراحی زیبایی بینی

همه بیماران آینده نگر باید روند جراحی زیبایی بینی خود را با دریافت وقت مشاوره از جراح گوش و حلق و بینی(پلاستیک بینی) شروع نمایند. در هنگام مشاوره باید خواسته های خود از انجام جراحی زیبایی بینی را با پزشک در میان گذاشته و نظرات پزشک را نیز در این باره به دقت بشنوید. سپس درباره سابقه بیماری یا داروهایی که مصرف می کنید با پزشک صجبت نماید. برای اینکه بدانید آیا برای انجام جراحی بینی شرایط لازم را دارید شما باید در سلامت کامل بوده، سیگار نکشید، و بخاطر داشته باشید در صورتیکه بیماریها یا شرایط خود را بخوبی با جراح در میان نگذارید امکان دارد در زمان بهبودی بعد از جراحی شرایط نامطلوبی را برای تان ایجاد شود و در پایان از نتیجه جراحی خود ناراضی باشید.

در کنار موارد ذکر شده درباره سلامتی و توضیحات شفاف و واقع بینانه درباره خواسته خود از جراحی زیبایی، مراحل رشد  بینی یاید کامل شده باشد. برای اینکه به نتیجه رضایت بخشی بعد از جراحی برسید باید سن رشد را گذرانده باشید، در غیر اینصورت ساختار نابالغ بینی بر روی نتیجه جراحی نتیجه منفی خواهد داشت. سن مناسب برای عمل زیبایی بینی در آقایان بالای ۱۸ سال می باشد.

تفاوت های فیزیکی بینی های بانوان و آقایان

البته که هر بیماری دارای بینی کاملا منحصر بفردی می باشد، بنابراین هر جراحی رینوپلاستی برای هر بیمار تقریبا متفاوت است تا بهترین نتیجه را برای بیماران فراهم آورد. در حالیکه حداقل ساختار ابتدایی بیشتر بینی ها مشابه می باشند، اغلب بینی مردان دارای اندازه زاویه کمی متفاوت، و ویژگیهای عمومی از بینی خانم ها است. برای مثال، بسیار معمول است که در آقایان، زاویه های بیشتری بین لب بالا و پایه بینی دیده می شود و این مورد در خانمها به این شدت نیست. این تفاوت ها می توانند سبب رسیدن به نتایج متفاوت تری در جراحی زیبایی بینی در آقایان شوند.

فراتر از ساختار بینی، پوست بینی در آقایان ضخیم تر از خانم ها می باشد. بنابراین، با در نظر گرفتن معیارهای دقیق تر می توان از به وجود آمدن پیچیده گی های بالقوه در زمان جراحی اجتناب کرد.

تفاوتهای روانشناختی در رینوپلاستی مردان

در صورتیکه یک مرد تصمیم به جراحی زیبایی بینی می گیرید آمادگی و شرایط روانی آنها با یک زن متفاوت است. انجام جراحی زیبایی بینی در بین مردان رایج نمی باشد، و آنها معمولا دارای تردید، ترس، خجالت یا کمی دو دلی بخاطر نگاه جامعه به مردانی که این جراحی را انجام میدهند، می باشند. بهتر است تمام نگرانی های خود را با جراح بینی تان در میان بگذارید تا او بتواند شما را بدرستی راهنمایی و مشاوره دهد.

یکی از مهم ترین نیاز های ما برای اینکه بینی خوبی داشته باشیم و  عمل زیبایی بینی موفقی داشته باشیم، لازمه که کار جراحی بینی توسط یک متخصص با تجربه و با دانش بالا انجام بشه، دوست عزیزم،  اقای دکتر بهنام خرمی بهترین گزینه برای جراحی بینی برای شماست. بهتون پیشنهاد میکنم که حتما به مطب مراجعه نمایید و یک جلسه مشاوره با آقای دکتر داشته باشید.

آشنایی بیشتر با دکتر بهنام خرمی


امیدواریم که مطلب “جراحی زیبایی بینی در آقایان “ برای شما مفید بوده باشد.

شما عزیزان میتوانید تمام سوالات خود را در مورد جراحی بینی

 در بخش نظرات و دیدگاه ها برای آقای دکتر  ارسال نمایید:


دکتر بهنام خرمی

متخصص جراحی فک و صورت و زیبایی

جراح بینی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراچعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *