مشکلاتی که با جراحی بینی رفع نمی شود.

مشکلاتی که با جراحی بینی رفع نمی شود.  | قبل از تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی (راینوپلاستی)، بسیار مهم است که از محدودیت هایی که در روند عمل بینی وجود دارد آگاه باشید، همین موضوع باعث می شود که انتظارات واقع گریانه ای نسبت به جراحی بینی داشته باشید. جراحی زیبایی بینی یکی از جراحی هایی است که معمولا بیشترین میزان نارضایتی در مقایسه با سایر جراحی های زیبایی داراست، این نارضایتی به چندین دلیل ایجاد می شود:

  • عدم درک مناسب از خواسته ها و اهداف جراحی زیبایی بینی بیمار
  • انتظارات غیر ممکن
  • عدم موفقیت در رسیدن به انتظارات بیمار

جراحی زیبایی بینی برای کمک به بیماران برای ایجاد هماهنگی بیشتر اجزایی صورت با یکدیگر طراحی گردیده است. توجه به این نکته بسیار مهم است که جراحی زیبایی بینی نمی تواند شما را شبیه به شخص دیگری نماید. هر شخصی دارای ساختار صورت منحصر بفردی است که نقش مهمی در تعیین شکل و اندازه بینی به بهترین شکل ممکن را دارد.

در حالیکه بسیاری از جراحان بیماران را تشویق به آوردن تصاویر از بینی های اشخاص دیگر می کنند، بهتر است بدانید که جراحی پلاستیک بینی نمی تواند دقیقا شکلی همانند بینی فرد معروف و مورد علاقه شما برایتان ایجاد نماید. اما این تصاویر می تواند به جراح درک بهتری از خواسته و هدف شما از جراحی زیبایی بینی بدهد. همچنین جراح قادر به انتخاب بهترین شکل بینی با توجه به فرم صورت و اجزائی صورت تان، خواهد بود.

زمانیکه قصد انجام جراحی زیبایی بینی را دارید بهتر است بدانید که این عمل جراحی توانایی یا عدم انجام چه کارهایی را دارد. این نوع جراحی پلاستیک نیاز به دقت بسیار بالایی دارد که تغییر در حدود ۱ میلی متر بر نتیجه جراحی اثر خواهد گذاشت. هدف شما باید در انجام جراحی بینی طبیعی بودن فرم بینی باشد. برای روشن شدن بیشتر موضوع دو نفر از دوستان و آشنایانی که جراحی بینی انجام داده اند را در نظر بگیرید یکی از آنها بسیار زیباتر شده اما اطرافیان قادر به تشخیص تغییرات او نیستنید ولی دیگری فرم بینی اش را مطابق یک هنرپیشه جراحی نموده، و صورت او دیگر هماهنگی لازم را ندارد.

جراحی زیبایی بینی یک جراحی عالی و بی نظیر برای کسانی است که دارای خواسته های منطقی با آگاهی کامل از محدویت های این جراحی را دارند، میباشد. اگر شما جزء این اشخاص هستید، برای رفتن و مشاوره گرفتن نزد جراح بینی آماده هستید.

حالت روحی و روانی بیمار – هماهنگی صورت در مقابل زیبایی کامل

موفقیت یا عدم موفقیت در جراحی زیبایی بینی کاملا به وسیله بیمار مشخص می گردد. به همین دلیل آمادگی و حالت روانی بیماران برای انجام جراحی زیبایی بینی بسیار مهم است. برای بسیار از مردم که به دنبال بینی بینهایت زیبایی هستند، زمانیکه از نظر آنها شکل بینی به این کمال نرسد، عمل بینی نا امید کننده خواهد بود. همانطور که در بالا اشاره گردید، هدف جراحی بینی فراهم نمودن و آوردن هماهنگی بیشتر اجزائی صورت با همدیگر است. بنابراین داشتن انتظارات واقع گرایانه به شما در رسیدن به نتیجه مثبت و موفقیت در عمل بینی کمک شایانی خواهد نمود

یکی از مهم ترین نیاز های ما برای اینکه بینی خوبی داشته باشیم و  عمل زیبایی بینی موفقی داشته باشیم، لازمه که کار جراحی بینی توسط یک متخصص با تجربه و با دانش بالا انجام بشه، دوست عزیزم،  اقای دکتر بهنام خرمی بهترین گزینه برای جراحی بینی برای شماست. بهتون پیشنهاد میکنم که حتما به مطب مراجعه نمایید و یک جلسه مشاوره با آقای دکتر داشته باشید.

آشنایی بیشتر با دکتر بهنام خرمی


امیدواریم که مطلب “مشکلاتی که با جراحی بینی رفع نمی شوند” برای شما مفید بوده باشد.

شما عزیزان میتوانید تمام سوالات خود را در مورد جراحی بینی

 در بخش نظرات و دیدگاه ها برای آقای دکتر  ارسال نمایید:


دکتر بهنام خرمی

متخصص جراحی فک و صورت و زیبایی

جراح بینی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراچعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *