تغییر چهره بعد از عمل بینی

خیلی ها هستند قبل از انجام جراحی زیبایی بینی از تغییر چهره بعد از عمل بینی می ترسند. این گونه افراد جراحی بینی را ریسک بزرگی می دانند. زیرا نمی دانند پس از آن که به هوش می آیند چهره آنها چه شکلی شده است و آیا با فرد کاملاً متفاوتی مواجه می شوند یا خیر.
البته باید خاطر نشان شویم که این تفکر اشتباه است و چهره فرد دچار تغییرات می شود و نه آنکه کاملاً شکل ظاهری فرد عوض بشود.گویی با شخص جدیدی مواجه هستند.

در این مقاله می‌خواهیم چگونگی تغییرات چهره بعد از عمل بینی را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع تغییرات چهره بعد از عمل بینی

۱.توازن در چهره

امکان دارد قبل از انجام جراحی بینی بینی بزرگی داشته باشید و نسبت به سایر اعضای چهره جلب توجه کند بعد از عمل بینی متوجه میشوید که بینی شما با دیگر اعضای صورت خود تناسب و توازن برقرار کرده است. این توازن به وجود آمده امکان دارد از نظر فرد دچار تغییر در چهره او شده باشد.

۲.تغییر اندازه

اگر بینی بسیار بزرگ و یا بسیار کوچکی دارید، با انجام جراحی زیبایی بینی می توان اندازه بیرون را تغییر داد. البته این تغییر اندازه باعث بهبود چهره تان میشود.

تغییر چهره بعد از عمل بینی

۳.رفع مشکلات تنفسی بیمار

انجام جراحی رینوپلاستی و یا جراحی بینی برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند و برای آنها مشکل ساز شده است می تواند کمک کننده باشد. انجام عمل بینی در کنار به وجود آوردن تغییرات ظاهری بینی و چهره باعث بهبود سلامت بیمار نیز می‌شود.
البته به وجود آمدن سلامت در بیمار باعث وجود حس خوب در ظاهر بیمار میشود.

۴.افزایش اعتماد به نفس در بیمار

رفع مشکلات ظاهری بیمار و به وجود آمدن چهره بی نقص برای بیمار حس اعتماد به نفس و رضایت از ظاهر خود را به دنبال دارد. این حس اعتماد به نفس در چهره فرد کاملا مشخص می شود.

 

چرا با انجام عمل بینی آنقدر تغییر در چهره و ظاهر فرد به دنبال دارد؟

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که تغییر چهره بعد از عمل بینی به چه دلیل انقدر مشهود و قابل تشخیص می باشد.
بینی عضو مرکزی چهره انسان می باشد و همانطور نسبت به پیشانی و فک جلوتر قرار دارد. پس همین طور که از روبه رو و چه از نیم رخ بینی تنها عضوی از صورت است که بیشتر از بقیه عضوها خودنمایی می کند.
پس بینی با داشتن چنین جایگاه مهمی در صورت فرد می تواند باعث تناسب یا عدم تناسب اجزای صورت با یکدیگر شود.


یکی از مهم ترین نیاز های ما برای اینکه بینی خوبی داشته باشیم و  عمل زیبایی بینی موفقی داشته باشیم، لازمه که کار جراحی بینی توسط یک متخصص با تجربه و با دانش بالا انجام بشه، دوست عزیزم،  اقای دکتر بهنام خرمی بهترین گزینه برای جراحی بینی برای شماست. بهتون پیشنهاد میکنم که حتما به مطب مراجعه نمایید و یک جلسه مشاوره با آقای دکتر داشته باشید.

آشنایی بیشتر با دکتر بهنام خرمی


شما عزیزان میتوانید تمام سوالات خود را در مورد جراحی بینی

 در بخش نظرات و دیدگاه ها برای آقای دکتر  ارسال نمایید:


دکتر بهنام خرمی

متخصص جراحی فک و صورت و زیبایی

جراح بینی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراچعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *