جراحی بینی ناموفق و نشانه های آن

امروزه به دلیل تخصص بالای پزشکان تقریبا تمامی جراحی های بینی بی نقص و بدون مشکل انجام می‌شود. ولی در بعضی اوقات جراحی بینی ناموفق می‌شود.

نشانه های جراحی بینی ناموفق

اگر شما به جهات مختلف روبرو،کنار و پایین بینی پس از جراحی خود (البته پس از گذشت حداقل یکسال) مشاهده کنید، می‌توانید توسط موارد زیر متوجه شوید آیا جراحی بینی ناموفق داشته‌اید یا خیر.

پهن بودن کل بینی

پهن بودن بینی از روبرو قابل مشاهده است.این پهن بودن بینی میتواند یا در قسمت بالای بینی باشد و یا در نوک آن. علت این موضوع به کم توجهی پزشک به عرض بینی در جراحی می‌تواند باشد. البته خاطر نشان می‌شویم که بینی های گوشتی را نمی‌توان زیاد باریک کرد. اگر بینی شما گوشتی است کمی پهن بودن بینی پس از جراحی طبیعیست.

کج بودن بینی نتیجه جراحی بینی ناموفق

کج ماندن بینی پس از جراحی زیبایی از روبرو قابل مشاهده است. دلیل وجود انحراف پس از عمل بینی، صاف نکردن درست تیغه میانی بینی توسط پزشک می‌باشد.
البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که اگر بینی شما قبل از جراحی بینی انحراف شدیدی داشته است وجود کمی انحراف پس از عمل بینی جزو عمل بینی ناموفق نمی‌باشد. به دلیل آنکه بینی های دارای انحراف شدید هرچقدرم پزشک تیغه بینی یا صاف کند باز هم کمی انحراف را از رو به رو دارا می باشند.
ولی اگر پس از جراحی زیبایی بینی انحراف بینی از روبه رو کاملا مشخص باشد این مورد جزوه نقص عمل بینی توسط پزشک می باشد و می توان گفت که جراحی بینی ناموفق انجام شده است.

فرو رفتگی پره های بینی پس از جراحی

این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که به دلیل اضافه کردن غضروف های حمایت کننده نوک بینی، غضروف های پره های بینی را بیش از اندازه برداشته و موجب بد شکل شدن ظاهری بینی از نیم رخ می شود.
مشکلاتی که در اثر فرورفتگی پره های بینی به وجود می‌آورد، علاوه بر مشکلات ظاهری مشکلات تنفسی هم برای بیمار به دنبال دارد.

کلو ملای تو کشیده شده

کلو ملای تو کشیده شده به پره های بینی گفته می‌شود که دو سوراخ را از هم جدا می‌کند و در نمای پایینی بینی قابل مشاهده می‌باشند. این مورد امکان دارد پس از جراحی به نامتقارن بودن شکل پره ها از نمای پایینی بیانجامد.

 

برداشته شدن بیش از حد پوست پره های بینی

در مواردی که پره های بینی بیش از حد معمول برداشته شوند در مرحله اول جای بخیه ها بیشتر قابل مشاهده است و در مورد دوم به دلیل تنگ شدن بیش از حد سوراخ های بینی مشکلات تنفسی را برای بیمار به وجود می‌آورد.
برای برطرف کردن این مورد در جراحی ترمیمی بینی یکی از مشکلات پزشکان است. زیرا برای جبران پوست از دست رفته مجبور به پیوند پوست از لاله گوش بیمار می شود که این کار برای پزشک دشوار است.

توصیه

قبل از انجام عمل زیبایی بینی حتما در انتخاب بهترین جراح بینی حساسیت های لازم را به انجام برسانید با انتخاب پزشک خود برای جراحی زیبایی بینی انتخاب دقیق و مناسب باشد.
پس از انجام عمل بینی حداقل یک سال زمان نیاز است تا فرم بینی به آن شکنجه های خود برسد پس آن زمان برای نتیجه گیری اینکه جراحی بینی ناموفق ای داشته اید یا خیر باید صبر کنید.

 


 

یکی از مهم ترین نیاز های ما برای اینکه بینی خوبی داشته باشیم و  عمل زیبایی بینی موفقی داشته باشیم، لازمه که کار جراحی بینی توسط یک متخصص با تجربه و با دانش بالا انجام بشه، دوست عزیزم،  اقای دکتر بهنام خرمی بهترین گزینه برای جراحی بینی برای شماست. بهتون پیشنهاد میکنم که حتما به مطب مراجعه نمایید و یک جلسه مشاوره با آقای دکتر داشته باشید.

آشنایی بیشتر با دکتر بهنام خرمی


شما عزیزان میتوانید تمام سوالات خود را در مورد جراحی بینی

 در بخش نظرات و دیدگاه ها برای آقای دکتر  ارسال نمایید:


دکتر بهنام خرمی

متخصص جراحی فک و صورت و زیبایی

جراح بینی اصفهان

برای اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس سایت مراچعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *