اهمیت انتخاب جراحی بینی های آسیب دیده

اهمیت انتخاب جراحی بینی های آسیب دیده چیست؟

این روزها یکی از چالش برانگیزترین جراحی هایی که در حوزه زیبایی صورت می پذیرد جراحی بینی های آسیب دیده یا همان ترمیم بینی است که عمدتاً  انجام آن به دلایل گوناگونی صورت می پذیرد. اگرچه بینی یکی از اعضای صورت با ظاهر برجسته ای است اما دارای ساختار بسیار پیچیده ای است که جراحی آن به ویژه از نوع جراحی بینی های آسیب دیده نیازمند تبحر و دانش بالای جراح است.

از این رو بیمارانی که به دنبال انجام چنین جراحی هستند به دلیل برخورداری از حساسیت بسیار بالای این عمل بایستی حتماً یک جراح بینی و متخصص حرفه و باتجربه را برای انجام کار انتخاب کنند. همان گونه که در مطالب فوق نیز به آن اشاره شد جراحی بینی های آسیب دیده که با عنوان ترمیم بینی های آسیب دیده نیز شناخته می شود برای مواردی به کار گرفته می شود که بیمار برای بار دوم یا چندمین بار اقدام به جراحی بینی می نماید و یا در اثر حادثه فرم و کارکرد بینی تغییر کرده و زیبایی خود را نیز از دست داده است. باید گفت این نوع جراحی به مراتب بسیار حساس تر از عمل یا عمل های قبلی بوده و نیازمند ظرافت های بسیاری است.

همچنین در جراحی بینی های آسیب دیده بنا به تشخیص جراح متخصص استفاده از غضروف به منظور جایگذاری غضروف های آسیب دیده ضرورت می یابد. همچنین جای بخیه که از روند عمل پیشین برجای مانده است مسئله بسیار مهمی است که ممکن است در هنگام انجام جراحی بینی های آسیب دیده روند درمان و نتایج آن را تحت‌الشعاع قرار دهد. از دیگر دلایلی که می توان برای انجام چنین عمل جراحی نام برد تغییر شکل تیغه بینی است که ممکن است در روند عمل اولیه دچار انحراف شده باشد. بنابراین در حین انجام جراحی ترمیمی نسبت به اصلاح عملکرد و ظاهر آن اقدام می شود. همچنین انسداد بینی به سبب افتادگی غضروف نوک بینی که در حین جراحی اولیه به وجود آمده از دیگر دلایل بارزی است که زمینه را برای انجام جراحی ترمیم بینی فراهم می آورد.


مطالب پیشنهادی :

تغییر صدا پس از جراحی بینی

تخت شدن جای قوز بینی بعد از جراحی

خروپف با جراحی بینی برطرف می شود؟

دوام جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

مزایای جراحی بینی بیشتر است یا معایب آن؟

ضربه خوردن بینی جراحی شده

شکل های مختلف بینی

در چه مواقعی جراحی بینی های آسیب دیده توصیه می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *