جراحی بینی های آسیب دیده چگونه انجام می شود؟

جراحی بینی های آسیب دیده چگونه انجام می شود؟

در حالت کلی جراحی بینی های آسیب دیده زمانی انجام می شود نتایج مطلوبی از عمل جراحی قبلی عاید فرد بیمار نشده باشد و یا بیمار در اثر حادثه یا تصادف فرم و زیبایی بینی خود را از دست داده باشد. نیاز به گفتن است که روند ترمیم و بهبودی در جراحی قبلی ممکن است بالغ بر 6 ماه به طور بینجامد و چنانچه بیمار بخواهد نسبت به جراحی دوم یا همان عمل ترمیم بینی اقدام کند بایستی به مدت یک سال پس از جراحی قبلی صبر نماید.

زیرا اشکالات نهایی در ساختار، ظاهر و فرم بینی پس از یکسال مشخص می گردد. اگرچه جراحی اولیه بینی به مراتب بهترین زمان برای رسیدگی و حل و فصل تمامی مسائل مربوط به بینی است و ایجاد تغییر در عملکرد و زیبایی آن بسیار آسان تر است با تمامی این اوصاف استفاده صحیح و هوشمندانه از متدهای پیشرفته در جراحی رینوپلاستی و نیز مهارت، تجربه و تخصص فرد جراح می تواند شرایط مساعدی را برای یک جراحی ترمیمی موفقیت آمیز به وجود آورد.

متخصص جراحی بینی

قریب به اکثریت جراحانی که اقدام به جراحی بینی های آسیب دیده برای بار دوم می نمایند تماماً در جراحی پلاستیک بینی تخصص و مهارت دارند. در واقع می توانند تکنیک های پیشرفته کاربردی در خصوص عمل پیچیده ترمیم بینی به کار گرفته و به تمامی نگرانی های فرد بیمار خود به خود رسیدگی کنند. اگرچه منصفانه ترین راه کار انتظارات و اهداف خود را از عمل ثانویه واقع بینانه کرده و پزشک این را به ما پیش از انجام جراحی یادآوری کند.

جراح بینی متخصص در حین عمل بسیار هوشمندانه پیش می رود و همواره تلاش می کند تا با استفاده از تکنیک های پیشرفته و به روز در جراحی بینی های آسیب دیده، بینی معیوب را بازطراحی کند. چگونگی انجام این عمل حتماً با تغییر شکل دادن استخوان یا همان غضروف بینی همراه است تا ساختار آن بازسازی شده و بتوان شکل و ظاهر جدید و بهتری به بینی بخشید. بد نیست بدانید که دوره نقاهت جراحی بینی های آسیب دیده کمتر از دوره بهبود جراحی اولیه بینی است و معمولاً همانند آن بینی فرد بیمار دچار کبودی و تورم می گردد. اما جای هیچ‌گونه نگرانی برای فرد بیمار نیست. چرا که این میزان کبودی و تورم پس از گذشت یکی الی دو هفته فروکش و از بین خواهد رفت.

جراح بینی اصفهان | مشکلات جراحی بینی


مطالب پیشنهادی :

تغییر صدا پس از جراحی بینی

تخت شدن جای قوز بینی بعد از جراحی

خروپف با جراحی بینی برطرف می شود؟

دوام جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

مزایای جراحی بینی بیشتر است یا معایب آن؟

ضربه خوردن بینی جراحی شده

در چه مواقعی جراحی بینی های آسیب دیده توصیه می شود؟

اهمیت انتخاب جراحی بینی های آسیب دیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *