جراحی نوک بینی چگونه است؟

عمل نوک بینی

از جمله شایع‎ترین ومهم‎ترین مشکلاتی که افراد برای عمل جراحی زیبایی بینی مراجعه می‎کنند، افتادگی نوک بینی می‎باشد که بوسیله جراحی بینی و ترمیم نوک بینی عمل شده، با تکنیک‎های جراحی پلاستیک قابل برطرف شدن می‎باشد.

امروزه خیلی‎ها خواهان انجام جراحی‎های زیبایی از جمله جراحی بینی زیبایی می‎باشند و اکثر کسانی که خواهان این نوع جراحی‎ها هستند، به عوارض ناشی از آنها نیز آگاه می‎باشند. اما با این حال زیبایی برای آنان در اولویت بالاتری قرار دارد. جراحی زیبایی بینی با اهداف مختلفی انجام می شود که از مهم ترین و شایع ترین آنها، اصلاح افتادگی نوک بینی و داشتن بینی عروسکی می‎باشد، عمل نوک بینی به منظور فرم‎دهی به ناحیه‎ی نوک بینی در افرادی انجام می‎شود که نوک بینی آن‎ها بیش از حد به سمت پایین می‎باشد.

این عمل از داخل بینی صورت می‎گیرد و جراح می‎تواند از داخل بینی تغییرات لازم را بر روی استخوان وغضروف بینی انجام دهد. برای اینکه در این عمل، نوک را ترمیم کنند، غضروف‎هایی قوی به غضروف‎های نوک بینی پیوند می‎دهند تا سبب استحکام آن شده و آن را زیباتر کند. در این عمل ، بخیه‏ ها از داخل زده می ‏شوند وهمین سبب می‏‎شود اثری از جراحی، از بیرون دیده نشود و این یکی ازمهمترین مزایای عمل ترمیم  می‎باشد که سبب شده خیلی‎ها به انجام عمل گرایش پیدا کنند.

جراح بینی اصفهان | عمل نوک بینی


مطالب پیشنهادی :

تغییر صدا پس از جراحی بینی

خروپف با جراحی بینی برطرف می شود؟

دوام جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

مزایای جراحی بینی بیشتر است یا معایب آن؟

شکل های مختلف بینی

در چه مواقعی جراحی بینی های آسیب دیده توصیه می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *