احساس بوی بد بینی بعداز عمل

احساس بوی بد بینی بعداز عمل برای چیست؟

احساس بوی بد بینی بعداز عمل که معمولا به دلیل عفونت بعد از عمل بینی می‌باشد، معمولا در دو هفته تا یک ماه اول بعد از انواع جراحی بینی مانند عمل بینی استخوانی می‌تواند وجود داشته باشد. بوی بد بینی ممکن است موجب بوی بد دهان و تنفس نیز بشود که هم برای خود فرد و هم اطرافیان آزار دهنده است.

کم و بیش بوی بد بینی پس از جراحی، نشانه وجود مشکل خاصی نیست و جای نگرانی ندارد. ممکن است بوی بد به دلیل وجود لخته‌های خون باقی مانده از جراحی، ترشحات معمول درون بینی، نخ‌های بخیه که پس از جراحی داخل بینی کار گذاشته می‌شود و مواردی از این دست باشد که با گذر زمان رفع می‌شود. با این حال اگر وجود بوی بد بینی شما را آزار می‌دهد، می‌توانید با مشورت جراح پلاستیک خود، بینی را ضدعفونی کنید و یا شست و شو دهید.

عامل بوی بد بینی هر چیزی که باشد، باید چند نکته را حتما رعایت کرد. نخست مراجعه به جراح پلاستیک خود برای معاینه و بررسی دلیل این بوی بد بعد از جراحی بینی است. تا عامل آن مشخص نشود، نمی‌توان بوی بد را رفع کرد. دوم اینکه با مصرف آنتی‌بیوتیک و همچنین شست و شوی بینی با سرم آب نمک، می‌توان بسیاری از عفونت‌های ساده را برطرف کرد. در آخر نیز توصیه می‌شود حتما در مورد بوی بد بینی بعد از جراحی، کمی صبور باشید. در بسیاری از مواقع این بو به مرور رفع می‌شود.

جراح بینی اصفهان | احساس بوی بد بینی بعداز عمل


مطالب پیشنهادی :

تغییر صدا پس از جراحی بینی

خروپف با جراحی بینی برطرف می شود؟

دوام جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

مزایای جراحی بینی بیشتر است یا معایب آن؟

شرایط انجام جراحی نوک بینی

تاثیر شکل نوک بینی بر چهره

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *