تاثیر جراح متخصص در میزان پایداری جراحی بینی

تاثیر جراح متخصص در میزان پایداری جراحی بینی چقدر است؟

طبق مواردی که ذکر شد میزان پایداری جراحی بینی و گرفتن نتایج کامل از انجام جراحی بینی به مواردی مختلفی بستگی دارد اما یکی از مهم ترین مواردی که می تواند سبب رضایت و یا عدم رضایت مراجعه کنندگان جهت انجام عمل زیبایی بینی شود انتخاب پزشک متخصص جهت انجام رینوپلاستی می باشد که معمولا توسط افراد جدی گرفته می شود.

میزان مهارت پزشک متخصص زمانی که پایین باشد و یا در صورت تازه کار بودن ممکن است جراحی بینی مراجعه کنندگان آن طور که باید و شاید کیفیت بالایی نداشته باشد اما وقتی که یک پزشک با میزان مهارت بالا عمل زیبایی بینی را انجام می دهد افراد می توانند خیال خود را از بابت نتایجی که میزان ماندگاری بسیار بالا و خوبی دارند راحت کنند.

همان طور که ذکر شد تجربه پزشک می تواند بسیار مهم باشد چرا که اگر در صورت به وجود آمدن مشکل خاصی در حین انجام عمل پزشک تجربه ی کمی داشته باشد نتواند آن را به خوبی مهار کند اما بر عکس در صورتی که دکتر جراحی بینی تجربه ی مناسبی داشته باشد در صورت بروز مشکل خاصی در حین عمل می تواند با تکیه بر مهارت خود مشکل به وجود آمده را به راحتی از بین ببرد.

جراح بینی اصفهان | تاثیر جراح متخصص در میزان پایداری جراحی بینی

آیا جراحی بینی برای ماندگاری بیش تر نیاز به ترمیم دارد؟

برخی از کسانی که برای انجام جراحی بینی اقدام می کنند تصور می کنند .
که جراحی فوق نیاز به ترمیم کردن دارد و باید برای حفظ نتایج و همچنین افزایش میزان ماندگاری آن پس از مدتی برای ترمیم اقدام کنند در صورتی که چنین نیست و تنها بخشی از مراجعه کنندگان که 10 درصد از آن ها می باشند طی موارد خاصی برای ترمیم اقدام می کنند.

همان طور که ذکر شد افراد در صورتی که تحقیقات مناسبی قبل از عمل به وجود نیاورند
ممکن است دچار به وجود آمدن چنین درد سر های بسیار نا چیز و حتی بی معنی شوند،
بنابراین بهتر است قبل از عمل حد الامکان متقاضی های عمل زیبایی بینی با یک پزشک متخصص جلسه ی مشاوره ای را برای آشنایی با عمل داشته باشند و برای برگزاری آن اقدامات مناسبی را فراهم کنند.

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر بهنام خرمی جراح بینی اصفهان کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی :

جراح بینی اصفهان

تغییر صدا پس از جراحی بینی

احساس بوی بد بینی بعداز عمل

عفونت بینی بعد از عمل

روش‌های دفع عفونت بعد از عمل بینی

شست و شوی بینی بعد از عمل

ماندگاری جراحی بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *