مصرف دارو بعد از جراحی بینی برای کاهش ورم

مصرف دارو بعد از جراحی بینی برای کاهش ورم

اغلب بیماران از فشار ناشی از تورم واحتقان شکایت دارند. از مسکن ها در صروت لزوم استفاده کنید. عوارض جانبی مسکن ها استفراغ و یبوست است. مصرف مسکن با غذا از بروز استفراغ جلوگیری می کند.مصرف دارو بعد از جراحی بینی برای کاهش ورم در صورت تداوم یبوست از ملین استفاده کنید. از آنجائیکه برداشتن بسته بندی توأم با ناراحتی است یک ساعت قبل از برداشتن آن مسکن مصرف کنید.
به محض رسیدن به خانه مصرف آنتی بیوتیک (کفلکس، سفالکسین) را شروع کنید. در حین جراحی از طریق درون رگی به شما آنتی بیوتیک زده می شود. تا 24 ساعت پس از عمل تب دشتن طبیعی است.

جراح بینی اصفهان | مصرف دارو بعد از جراحی بینی برای کاهش ورم
پس از آمدن به خانه مصرف دارو بعد از جراحی بینی برای کاهش ورم را شروع کنید. در قرار ملاقات قبل از عمل پرستار ما دستورات لازم را برای نحوه مصرف این داورها به شما می دهند.
از عصر روز پس از برداشتن بسته بندی دوبار در روز پماد را بمالید (صبح و عصر) پماد باید درون حفرات بینی مالیده شود. فقط قسمت پنبه ای چوب پنبه را وارد بینی کنید.
پس از خارج کردن تامپون داخل بینی استفاده از پماد و اسپری کردن سرم فیزیولوژیک داخل بینی در خارج کردن لخته های داخل بینی مفیدند.
احتقان بینی، تورم صورت، سردرد و بی خوابی از علائم طبیعی پس از جراحی بینی می باشند و به مرور خوب می شوند. کام دهانتان بی حس می شود بنابراین از خوردن مایعات و غذا بلافاصله پس از عمل خودداری کنید.

نتیجه نهایی

پس از جراحی بینی، خوابیدن تورم غشاهای مخاطی و چسبیدن پوست به چهارچوب جدید بینی زمان می برد. بیشتر بیماران 2 ـ 1 هفته پس از جراحی بینی به سر کار خود باز می گردند. در این زمان شما تورم ها را می بینید اما دوستان نزدیک و همکارانتان متوجه وجود آنها نخواهند شد.

 


دکتر بهنام خرمی

جراح بینی اصفهان

جهت مشاهده پیج اینستاگرام دکتر بهنام خرمی متخصص و جراح بینی اصفهان کلیک کنید.


مطالب پیشنهادی :

احساس بوی بد بینی بعداز عمل

حرف زدن بعد از عمل بینی

خمیازه کشیدن بعداز عمل بینی

آرایش صورت بعداز عمل بینی

مسواک زدن بعداز جراحی بینی

سرماخوردگی قبل از جراحی بینی

استفاده از گرافت در جراحی ترمیمی بینی

پیرسینگ و جراحی بینی

گوشت اضافی بعداز جراحی بینی

ارتودنسی و جراحی بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *