جراحی بینی کج

جراحی زیبایی بینی کج

رینوپلاستی بینی کج | از لحاظ زیبایی مهم ترین ویژگی صورت زیبا هماهنگ بودن و تقارن بین اجزای آن مثل بینی – چشم و … می باشد چه بین دو طرف راست و چپ آن باشد . در این میان بینی به عنوان عضوی می باشد که دارای برآمدگی است که در مرکز صورت قرار گرفته است و اهمیتی ویژه ای دارد و هرچه دارای تقارن بیشتری باشد  به صورت جذابیت بیشتری می بخشد .

در موقعیت تمام رخ مستقیم مهم ترین خصوصیت بینی صاف بودن آن می باشد و اگر کمی هم به سمتی کج باشد یا دارای پیچ خوردگی باشد نظر بیننده را به خود جذب می کند و در حقیقت با خارج کردن صورت از تقارن هماهنگی و زیبایی آن را کم می کند .

ویژگی بینیهای پیچ خورده چیست ؟

اگر بینی نسبت به محور طولی یعنی خطی فرضی که از بالا به پایین متصل شده است و صورت را به دو سمت چپ و راست تقسیم می کند دارای زاویه باشد آن بینی کج نامیده می شود . در بینی پیچ خورده قسمت یا قسمت هایی آن منحرف می باشد و امکان دارد که حالت کمانی یا سینوسی داشته باشد .

در بعضی مواقع به دلیل  آسیب و صدمه امکان دارد یک سمت بینی فرو رفته شود و بینی پیچ خورده به نظر آید ولی در اصل انحرافی وجود نداشته باشد . گاهی اوقات هم یک طرف صورت نسبت به سمت مقابل دارای تکامل کمتری و کوچکتر است . در این حالت هم بینی کج به نظر می آید .

جراح بینی اصفهان | رینوپلاستی و بینی کج

دلایل کجی بینی را بشناسید :

این عارضه در اثر ضربه یا شکستگی از رایج ترین شکستگی ها در صورت است . در نتیجه بینی دچار تورفتگی یا برآمدگی خواهد شد. اگر این مشکل مادرزادی باشد. مثلا بیماری سیفلیس تیغه بینی نوزاد را دچار انحراف و کجی خواهد کرد . چنانچه مادر در دوران بارداری اعتیاد داشته باشد. نیز روی جنین تاثیر گذار خواهد بود و موجب کجی بینی و بد فرم شدن بینی نوزاد به صورت دائمی خواهد شد.

بیشتر افراد که دارای کجی نوک بینی هستند با این سوال مراجعه می کنند که کج شدن نوک بینی بعد از عمل بینی اصلاح خواهد شد ؟ در پاسخ باید گفت که جراحی بینی کج اگر توسط جراح بینی با تجربه انجام شود نتایج مطلوب در جراحی بینی اولیه حاصل خواهد شد. جراح بینی با توجه به نوع و ایراد بینی بهترین روش را برای حصول نتایج مطلوب انتخاب می نماید.

احتمال قرینه نبودن سوراخهای بینی بعد از عمل بینی وجود دارد ؟

خیر ممکن است در اثر تورم بینی احساس اینکه سوراخ های بینی نامتقارن است را داشته باشید، و بعد از کاهش تورم این مورد بر طرف خواهد شد، اگر جراحی زیبایی بینی توسط جراح بینی اصفهان با تجربه انجام شود نتایج مطلوب و مورد رضایت ایجاد خواهد شد. البته درجاتی از غیر قرینگی صورت و دو طرف بینی ممکن است وجود داشته باشد که طبیعی هست. ولی نباید در حدی باشد که به چشم بیاید.

مزیت ترکیب عمل بینی با سایر جراحی‌ها | جراح بینی اصفهان

عارضه پیچ خوردگی بینی و مشکلاتی که به وجود می آورد :

اگر دارای یکی از نشانه های زیر هستید . احتمال اینکه بینی شما دچار این عارضه شده باشد بالا خواهد بود. بهتر است برای درمان آن دست به کار شوید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *