جراح بینی استخوانی و گوشتی اصفهان

بهترین جراح بینی استخوانی و گوشتی اصفهان

جراح بینی | جراحی زیبایی بینی با نام علمی رینوپلاستی به نوعی از جراحی بینی اطلاق میشود که با اهداف گوناگونی از جمله بهبود شکل ظاهری بینی ,بهبود کیفیت تنفس و عملکرد بینی انجام می شود. این جراحی محبوبترین جراحی زیبایی در سرتاسر دنیاست و هر ساله تعداد زیادی از مردم تحت رینوپلاستی قرار میگیرند.

یکی از دلایل شایع پزشکی برای جراحی زیبایی بینی مشکل تنفس از طریق بینی است. انسداد بینی می تواند باعث ایجاد مشکل در ورزش ، اختلال در خواب و خروپف درخواب شود یا در فعالیت های دیگر اختلال ایجاد کند. اگر درمان های پزشکی (مانند اسپری بینی یا درمان آپنه خواب) شکست بخورند ، جراحی بینی میتواند گزینه بعدی باشد. رینوپلاستی به دلایل پزشکی مانند این موارد اغلب توسط بیمه درمانی انجام می شود.

جراحی بینی گوشتی و بینی استخوانی متناسب با مشکل اساسی در ساختار بینی صورت میگیرد. اگر سپتوم – دیواره خط میانی غضروف که قسمتهای راست و چپ بینی را تقسیم می کند- انحراف داشته باشد ، یک سپتوپلاستی به تنهایی ممکن است مشکل را برطرف کند. با این حال ، هنگامی که انحراف سپتوم شدیدتر است ، یا در نواحی حساس خاصی در بینی رخ می دهد ، برای اطمینان از تنفس مناسب و شکل ، یک عمل رینوپلاستی لازم است. رینوپلاستی (که به آن سپتورینوپلاستی نیز گفته می شود) ناهنجاری های سپتوم و نواحی کلیدی تنفس بینی را با پیوند غضروف در حالت درست خود قرار میدهد.

جراح بینی اصفهان |انحراف تیغه بینی

بیماران اغلب سؤال می کنند ، آیا اصلاح فرم بینی همزمان با اصلاح مشکلات ساختاری بینی امکان پذیر است؟، پاسخ بله است. متداول ترین درخواست ها کاهش لب و بینی ، فرم دهی به نوک بینی یا اصلاح عدم تقارن است. این تغییرات آرایشی ، که تحت پوشش بیمه نیستند ، اغلب با رینوپلاستی انجام می شوند.

اگر به دلایل کاربردی و یا زیبایی علاقه مند به رینوپلاستی هستید ، با یک جراح بینی مجرب و ماهر که به طور مرتب جراحی بینی را انجام می دهد ، مشورت کنید. دکتر بهنام خرمی , یکی از بهترین و با تجربه ترین جراحان زیبایی بینی اصفهان است.

دکتر بهنام خرمی در سال 1386 دوره تخصصی جراحی فک، صورت و زیبائی را به پایان رسانده و بورد تخصصی را با رتبه اول کشوری کسب نمود . و هم اکنون استادیار دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

فعالیت ایشان بیشتر در زمینه جراحی های زیبایی اعم از :

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *