دانستنی های بینی گوشتی فانتزی

عمل بینی گوشتی فانتزی

ما در این مقاله مطالبی را در مورد عمل بینی گوشتی فانتزی در اختیار شما قرار می دهیم. مرسوم ترین عمل زیبایی در ایران به حساب می آید و در بین زنان و مردان متقاضیان زیادی دارد. بینی به عنوان یکی از مهم ترین عناصر صورت، نقش زیادی در زیبایی ظاهری و چهره افراد ایفا می کند. یعنی تنها عضو برجسته صورت می باشد لذا وجود تناسب بین بینی و سایر اعضای صورت نقش موثری در زیبایی چهره ایفا می کند. در صورتی که ایراداتی در ظاهر بینی موجود باشد تناسب چهره را برهم زده و زیبایی صورت فرد را تحت تاثیر قرار می دهد .

تحقیقات نشان داده است افرادی که بینی متناسب و زیبایی در صورت خود نداشته اند همواره از آن احساس خجالت کرده اند ، و بعد از عمل جراحی زیبایی تا حد زیادی اعتماد به نفس از دست رفته شان را به دست می آورند. بنابراین جراحی بینی دارای مزایای بسیاری است و همین ویژگی کافی است که اگر از بینی تان ناراضی هستید همین امروز به سراغ بهترین جراح بینی بروید و خودتان را برای داشتن یک چهره آماده کنید.

جراح بینی اصفهان | عمل بینی گوشتی فانتزی

چگونه جراح برای عمل بینی گوشتی فانتزی را چگونه انتخاب کنیم ؟

ابتدا در سایت های پزشکی مقالاتی را در مورد جراحی بینی مطالعه کنید، تا با توجه به نوع بینی خود با دید بازتر از نتیجه جراحی بینی خود اقدام نمایید . از دوستان و آشنایان پرس و جو نمایید یا در اینترنت بهترین جراح بینی اصفهان را جستجو نمایید و پس از آن لیسی از جراحان بینی تهیه کرده و با مراجعه به سایت پزشکان از میزان تخصص و مدارج علمی و تجارب جراح بینی اطلاع کسب نمایید .

به سایت پزشکان مراجعه نمایید و عکس نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی بیماران قبلی را ببینید و از نحوه کار جراح بینی مطلع شوید. برای مشاهده نمونه کار های بیشتر می توانید به اینستاگرام جراح بینی  مراجعه کنید.
به مطب دکتر مراجعه کنید و با انجام مشاوره خواسته خود را از انجام عمل بینی بیان کنید. جراح بینی بعد از معاینه بینی و با در نظر گرفتن نوع ساختار کلی بینی و انتظار فرد یک دیدگاه کلی از نتیجه جراحی به فرد خواهد داد.

مراقبت های بعد از عمل بینی

جراح بینی، افراد در دوران نقاهت عمل زیبایی بینی باید ، میزان مصرف ادویه در رژیم غذایی خود را کاهش دهند. به منظور جلوگیری از وارد شدن فشار به بینی، متخصص به افراد توصیه می کند تا مدتی به شکل طاق باز خوابیده و جهت قرار گیری سربالاتر از بدن ، دو بالش در زیر سر خود قرار دهند، این کار به کاهش تورم و کبودی های ناشی از جراحی بینی، کمک زیادی می کند .

کسانی که جراحی زیبایی انجام داده اند ، باید تا مدتی از فین کردن خودداری کنید. از رفتن به مکان های شلوغ در دوران نقاهت جراحی بینی خودداری کنید، که احتمال وارد شدن ضربه به بینی افزایش می یابد. تا مدتی پس از جراحی زیبایی بینی استفاده از عینک طبی و آفتابی ممنوع است ، اما استفاده از لنزهای تماسی ایرادی ندارد . در روزهای ابتدایی پس از جراحی زیبایی بینی، توصیه به قرار دادن مواد غذایی نرم و آبکی می شود ، و افراد به مرور می توانند مواد غذایی سفت تر را جایگزین کنند.

جراح بینی اصفهان | عمل بینی گوشتی فانتزی
عمل بینی گوشتی فانتزی برای چه افرادی مناسب است ؟

هدف از انجام عمل بینی گوشتی فانتزی باریک و کوچک تر کردن قسمت پایینی و جمع کردن نوک بینی می باشد. در گذشته هنگام انجام جراحی بینی، جراحان بینی غضروف های بینی را صیقل می دادند، به این دلیل در آن زمان امکان برگشت پذیری بینی های گوشتی بسیار زیاد بود اما امروزه جراحان بینی، به هنگام جراحی بینی گوشتی فانتزی از تکنیک های جدید استفاده می کنند که برگشت پذیری بینی گوشتی را به صفر می رساند، آن ها از برداشتن غضروف بینی اجتناب کردند حتی در مواردی اقدام به تقویت و محکم کردن غضروف های بینی نیز می کند.

امروزه مدل بینی فانتزی به خصوص بینی عروسکی طرفداران زیادی بین خانم ها ، آقایان دارد، اما همیشه مدل بینی فانتزی یا عروسکی مناسب نیست و موجب مشکلاتی در آنان می شود زیرا جراحی بینی فانتزی و مدلب عروسکی بینی بیش از حد استاندارد کوچک می شود. برای اینکه سربالا شود آنم را خیلی کوتاه می کنند و انحنا و قوس بیش از حد به آن می دهند حتی ممکن است مشکلاتی را در تنفس فرد ایجاد کند. با اینکه جراحی مدل بینی عروسکی برای برخی افراد مناسب نیست باز اصرار به انجام آن د ارند تا تیغه بینی بیش از حد باریک شود و شیار های بالای بینی در نمای روبرو ایجاد شود که در اصطلاح به آن خط افتادن ظریف بالای پره بینی می گویند. اکثر مردم این تصور را دارند که اگر بینی قوزدار باشد پس جزء بینی استخوانی است.

جراح بینی اصفهان |روز های بعد از جراحی بینی

درحالی که بینی ممکن است دارای قوز باشد اما پوست نوک و کنارهای بینی کیفیت خوبی نداشته باشد که در این صورت جزء انواع بینی گوشتی محسوب می شود . برعکس این موضوع نیز صدق می کند که بینی هایی و جود دارد که فاقد قوز بوده و پوست خوبی داشته است در این صورت آن را می توان جزء انواع دماغ استخوانی دانست . به طور کلی می توان گفت هرچه مشکلات پوستی بینی بیشتر باشد بینی گوشتی تر و هر چه جنس پوست بینی کمتر باشد بینی استخوانی است.

معمولا افراد به راحتی می توانند تفاوت بینی گوشتی فانتزی و استخوانی را تشخیص دهند. اگر پوست سر بینی های گوشتی را با دو انگشت فشار دهیم چربی از سوراخ های ریزی که بر روی بینی قرار دارد بیرون می ریزد، اما در بینی های استخوانی این اتفاق رخ نمی دهد. هرچه از سمت بالایی به سمت پایین بینی حرکت کنیم پوست در شکل دادن زیبایی بینی پس از عمل بیشتر می شود و بنا به نوع پوست و کیفیت آن نتیجه از جراحی زیبایی بینی بهتر خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *