آشنایی با عمل بینی گوشتی زنانه

عمل بینی گوشتی زنانه

ما در این مقاله می خواهیم شما را با عمل بینی گوشتی زنانه آشنا کنیم.امروزه تقویت غضروف های بینی و استحکام ساختار آن همراه با فرم دهی به بینی انجام می گیرد که نتیجه آن بسیار مثبت و برگشت پذیر بوده و افتادگی بینی گوشتی را به حداقل و حتی به صفر رسانده است. در واقع در این تکنیک، غضروف را از تیغه وسط بینی یا سپتوم برداشته و در قسمت نوک بینی قرار می دهیم تا موجب تقویت غضروف های نوک بینی شود.

بسیاری از افراد که بینی گوشتی دارند از ظاهر آن ناراضی بوده و برای بهبود ظاهر آن تصمیم به انجام عمل بینی گوشتی زنانه می گیرند، اما با شنیدن جملاتی همچون برگشت پذیر بودن این نوع بینی شک و تردید در وجودشان ریشه می کند.

باید به این افراد بگوییم امروزه با پیشرفت علم پزشکی و تکنیک های جراحی این مشکل برطرف شده است اما در صورت رفع نشدن تردیدتان می توانید به بهترین عمل بینی گوشتی زنانه مراجعه و با او صحبت کنید.

جراح بینی اصفهان | آسم و عمل بینی

اقدامات قبل از جراحی بینی گوشتی زنانه

یکی از مهم ترین اقدامات قبل از عمل بینی گوشتی انتخاب متخصص جراح بینی گوشتی خوب می باشد، برای انتخاب جراح راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها پرس و جو از دوستان و آشنایان می باشد. موردی که ما به آن بسیار تاکید می کنیم این است که حتما نمونه جراحی بینی گوشتی ، جراح مورد نظر را مشاهده کنید و پس از بررسی رزومه کاری و میزان تحصیلات او برای مشاوره به مطب او رفته و پس از اطمینان از انتخاب جراح بینی عمل بینی گوشتی زنانه ، بینی خود را به او بسپارید.

بهترین روش عمل بینی گوشتی زنانه

در جلسات مشاوره معمولا بیمار درباره بهترین روش عمل بینی گوشتی زنانه از جراح سوالاتی می پرسد. که جا دارد در این بخش از مقاله به آن بپردازیم. جراحی بینی گوشتی معمولا با پیوند غضروف یا گرافت گذاری همراه است . به همین علت اکثر جراحان بینی برای بینی گوشتی روش باز را انتخاب می کنند. اما تصمیم قطعی پس از معاینه بینی، آزمایشات و عکس برداری ها مشخص می شود.

علل ورم پس از جراحی بینی گوشتی و روش های کاهش تورم

بلافاصله پس از اتمام جراحی بینی ، ورم آن آغاز می گردد و دلیل اصلی آن آسیب وارده به بافت های بینی و اجتماع مایع درون بینی می باشد. ورم بینی گوشتی با گذشت زمان از بین می رود. اما در روزهای اول پس از جراحی میزانش به بیشترین حد ممکن می رسد. اما با انجام برخی اقدامات می توانید به روند بهبودی این ورم کمک کنید.

  • کمپرس سرد ، مهم ترین و ساده ترین روش برای کاهش ورم بینی گوشتی عمل شده و کاهش درد پس از رینوپلاستی می باشد.
  • عدم استحمام با آب داغ : برخی بیماران تصور می کنند، در صورتی که با آب داغ استحمام نمایند، زخم هایشان زودتر خوب می شود، در حالی که این کار منجر به تشدید ورم خواهد شد.
  • مصرف نمک را کاهش دهید و به حداقل برسانید ، زیرا سدیم موجود در نمک التهاب را افزایش می دهد.
  • بهتر است برای مدتی فعالیت هایتان را محدود نمایید و از انجام فعالیت های سنگین و ورزش های تهاجمی اجتناب نمایید.
  • بالا نگه داشتن سر ، منجر به سرعت بخشیدن به روند بهبود گردش خون در صورت می شود و با این کار می توانید به کاسته شدن ورم کنار بینی و چشم کمک کنید.

جراح بینی اصفهان |آشنایی با عمل بینی گوشتی زنانه.
چند نکته بسیار مهم

بهتر است قبل از انجام عمل در مورد جراحی بینی اطلاعاتی کافی را کسب کنید و با آگاهی و بینش فراوان به سمت اتاق عمل گام بردارید. این اطلاعات و آگاهی را می توان از طریق دریافت مشاوره از متخصص جراح بینی بگیرید یا برای صرفه جویی در وقت و هزینه می توانید به راحتی در وب سایت های معتبر جستجو کنید تا بدان دست یابید.

هم چنین می توانید در دوران نقاهت تان برای رسیدن به تناسب اندام نیز تلاش کنید. البته این نکته برای کسانی که از چاقی و اضافه وزن رنج می برند صدق می کند. در مورد کسانی که قصد انجام عمل جراحی چشم دارند. باید گفت که ابتدا عمل چشم خود را انجام دهید و تا بهبودی کامل اقدام به انجام رینوپلاستی نکنید.

برای کاهش درد و التهابات ناشی از عمل جراحی پزشک ممکن است برای شما داروهای ضد التهاب و ضد دردی تجویز کند. به طور دقیق و طبق دستور دارو را دریافت و مصرف کنید . تا درگیر عارضه های جانبی بعد از عمل نشوید.

در طول مدت استراحت بعد از عمل جراحی از مصرف قهوه پرهیز نمایید. زیرا ممکن است در زمان خواب و میزان استراحت شما خللی ایجاد کند. هر گونه استرس و اضطراب را از محیط اتاق خوابتان دور کنید و با آرامش کامل استراحت کنید. این کار بر کیفیت و کمیت خواب تان تاثیر به سزایی می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *