جراحی زیبایی بینی گوشتی

زیباترین عمل بینی گوشتی چگونه است؟

هدف از جراحی زیبایی بینی گوشتی  اصلاح اشکالات و رفع ایرادات ظاهری بینی است. با ما همراه باشید تا به بررسی جراحی زیبایی بینی گوشتی بپردازیم :


با مطالب خواندنی دکتر بهنام خرمی جراح فک اصفهان همراه باشید :


عمل بینی گوشتی طبیعی (عمل بینی گوشتی آقایان)

یکی از رایج‌ترین انواع عمل بینی‌ گوشتی است که طرفداران بساری نیز دارند. به خصوص در عمل بینی گوشتی مردانه ترجیح داده می‌شود تا از اعمال تغییرات گسترده بر روی بینی جلوگیری گردد و تنها به رفع ایرادات آن پرداخته شود.

از آنجایی که بخش عظیمی از بینی‌ گوشتی را ماهیچه و چربی تشکیل داده است . بنابراین اعمال تغییرات بسیار بر روی آن و برداشتن بافت بیشتر نیز کمی دشوار است و ممکن است با مشکلاتی پس از جراحی مواجه گردد. به همین علت معمولا پزشکان عمل بینی گوشتی فانتزی و یا عمل بینی گوشتی عروسکی را برای بیماران خود توصیه نمی‌کنند.

جراح فک اصفهان | بینی مردانه .

عمل بینی گوشتی زنانه

عمل بینی گوشتی زنانه طبیعی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که خانم‌ها به دنبال آن هستند. بینی‌های گوشتی علاوه بر اینکه از بافت چربی و ماهیچه‌ای بیشتری تشکیل شده‌اند و دارای پوست ضخیم‌تری نیز هستند . می‌توانند بر روی پل بینی دارای قوز باشند که در این صورت به آن عمل بینی گوشتی استخوانی گفته می‌شود.

عده‌ای از خانم‌ها تمایل دارند تا بینی خود را به صورت عروسکی جراحی کنند و در واقع عمل بینی گوشتی سربالا داشته باشند، اما برای این کار حتما باید با پزشک متخصص مشورت کنند تا جراح با بررسی‌های لازم و انجام معاینات میزان مقاومت بینی برای انجام عمل بینی گوشتی به صورت فانتزی را بررسی نماید.

بهترین روش عمل بینی گوشتی چیست؟

جراحی بینی گوشتی مانند بینی‌ استخوانی می‌تواند به دو صورت جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز صورت گیرد اما در نهایت انتخاب نوع جراحی بینی به نظر پزشک و شرایط جسمی بیمار بستگی دارد.

عمل بینی گوشتی به روش باز

در این نوع جراحی، پزشک برش‌هایی را در نواحی اطراف سوراخ بینی و همچنین داخل بینی ایجاد می‌کند و پس از آن پوست بینی را برداشته و با دید مستقیم تغییرات لازم بر روی بافت داخلی بینی را انجام می‌دهد.

از آنجایی که پزشک برای اعمال تغییرات می‌تواند به صورت کامل اجزای داخلی بینی را مشاهده کند، این نوع جراحی برای زمانی که بیمار نیاز به تغییرات گسترده‌تر و یا حتی بهبود مشکلات تنفسی داشته باشد مناسب‌تر است. اما این نوع از عمل معمولا دوره نقاهت طولانی‌تر و همچنین تورم و التهاب بیشتری به همراه دارد.

جراح بینی اصفهان | سوراخ شدن تیغه بینی

عمل بینی گوشتی به روش بسته (عمل بسته بینی گوشتی)

در جراحی بینی به روش بسته، برش‌ها تنها در داخل سوراخ بینی ایجاد می‌شود و هیچگونه برش خارجی بر روی آن ایجاد نمی‌گردد. از این رو، پزشک دید مستقیم بر روی اجزای داخلی بینی ندارد و تمامی تغییرات را بایستی از داخل بینی انجام دهد.

این نوع عمل معمولا برای زمانی استفاده می‌شود . که بینی تنها نیاز به اعمال یکسری تغییرات جزئی دارد و نیازی نیست تا تغییرات عمده‌تر بر روی آن صورت بگیرد. از آنجایی که پوست بینی برداشته نمی‌شود . معمولا دوره نقاهت کوتاه‌تری نسبت به روش باز دارد و تورم و کبودی در آن نیز کمتر می‌باشد.

اما در نهایت اگر بخواهید بدانید کدام روش برای انجام جراحی بینی گوشتی مناسب‌تر است . می‌توان این چنین گفت که معمولا برای جراحی بینی گوشتی به پیوند غضروف برای استحکام و مقاومت بیشتر ساختار و اسکلت بینی احتیاج است . به همین علت پزشکان روش جراحی بینی باز را برای بیمار خود پیشنهاد می‌کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *