زاویه سازی صورت با کمک جراحی فک

تغییر فرم و زاویه سازی صورت با جراحی

زاویه سازی صورت – زاویه صورت امروزه به یکی از معیارهای زیبایی در جامعه جهانی تبدیل شده است. به‌طوری که زیبایی افرادی که دارای زاویه صورت هستند، همواره مورد توجه افراد قرار می‌گیرند. همین دلیل باعث شده تا افرادی که زاویه صورت ندارند، به‌دنبال فرم دهی صورت خود باشند. البته این جراحی تنها در چند سال اخیر توانسته محبوبیت خاصی پیدا کند و پیش از این محبوبیت چندانی نداشت. متاسفانه افراد زیادی این جراحی زیبایی و حتی جراحی های درمانی همچون جراحی دندان عقل نهفته را نزد افراد غیر متخصص انجام دادند و متوجه زیان‌های هنگفت مالی و جانی شدند.

امروزه عمل های زیبایی مانند مدل سازی صورت در بین خانم ها و علاوه بر آن زاویه سازی صورت پسران بسیار محبوب شده است. فرم دهی صورت علاوه بر فرم دهی به صورت و چانه باعث شادابی و زیبایی پوست نیز می‌شود. زاویه صورت را می توان به روش های مختلفی انجام داد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ما در این مقاله به معرفی آن ها و مزایا و معایب شان خواهیم پرداخت لطفا با ما همراه باشید.

دوست داشتن زیبایی و میل به زیباتر شدن در انسان ها به ویژه خانم ها از ابتدا وجود داشته است و امروزه با پیشرفت علم پزشکی و جراحی پلاستیک، دستیابی به این خواسته آسان شده است. یکی از زیباترین راه هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، زاویه صورت و فک است. شاید اطرافیان خود را دیده باشید که چانه V شکل زیبایی دارند و این الگوی چانه تقارن زیبایی در چهره آنها ایجاد کرده است. این آرواره باریک چهره را جذاب و جوان تر نشان می دهد. اما راه های انجام این کار چیست؟ آیا این روش ها دائمی هستند یا موقت؟ و همچنین زاویه سازی صورت از چه سنی باید شروع شود؟

جراح بینی اصفهان |  زاویه سازی صورت با کمک جراحی فک


مطالب پیسنهادی و خواندنی دکتر بهنام خرمی جراح فک اصفهان :

همه چیز درباره زاویه سازی صورت و تغییر فرم صورت با جراحی

فک صورت یکی از اجزای صورت است که زیبایی آن می‌تواند در زیبایی صورت نقشی حیاتی داشته باشد. زاویه‌ دار بودن صورت یعنی فک و اجزای دیگر چهره به صورت زاویه دار کشیده شده و خوش فرم باشند. زاویه فک، که قطعا نام آن را شنیده‌اید، نام دیگر زاویه صورت است. داشتن زاویه صورت باعث برجستگی و زیبایی بی حد و مرز چهره می‌شود و عمل زاویه سازی صورت برای افزودن این ویژگی به چهره افرادی است که زاویه فک ندارند.

برای اینکه چهره زیبا و جذابی داشته باشید باید مراقبت های خاصی از پوست و بدن خود انجام دهید. در بین قسمت های مختلف بدن، صورت بیشترین تاثیر را در زیبایی افراد دارد. در واقع هر چقدر که چهره بهتری داشته باشید، فرصت های اجتماعی بهتری نیز نصیبتان می شود.

چرا باید به فکر زاویه سازی فک و صورت باشید :

همانطور که گفتیم گرایش به زیبایی در همه انسان ها وجود دارد و ظاهر بهتر باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می‌شود. برای تمامی افراد از جمله بانوان بسیار مهم هست که همیشه زیباتر و بهتر به نظر برسند. از طرفی وجود هر نقصی در چهره باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می شود.

به همین دلیل، عمل های زیبایی که روی صورت انجام می شود، همیشه در بین خانم ها و آقایان محبوبیت خاصی داشته است. البته زاویه سازی صورت با ورزش نیز در برخی از موارد امکان پذیر است. اگر از اندازه چانه خود راضی نیستید یا احساس می کنید که فک شما متقارن نیست، می توانید با مراجعه به بهترین جراح فک و صورت اصفهان عیوب صورت خود را در این فرآیند برطرف کنید. در برخی اوقات نیز میتوان زاویه سازی صورت با چربی را در پیش گرفت.

در واقع مدلسازی صورت یکی از عمل های زیبایی برای رفع عیوب چانه و تغییر شکل صورت است که توسط متخصصین پوست و تریکولوژیست انجام می شود. البته در برخی از مواقع زاویه سازی صورت در خانه نیز کاربرد دارد ولی به صورت کلی بهتر از نزد بهترین بهترین جراح ایمپلنت اصفهان مراجعه فرمایید تا مشکل فک شما دقیق تر و علمی تر بررسی شود.

جراح بینی اصفهان | دوره نقاهت بعد از انجام جراحی فک

معایب زاویه سازی صورت

تمام روش های زیبایی در کنار مزیت های خود دارای معایبی هستند که باید آن ها را شناخت. فرم دهی صورت به صورت موقت انجام می شود و باید پس از مدت زمانی دوباره آن را تجدید نمایید. همچنین زمانی که شما این کار را انجام می دهید باید با عوارض آن هم روبرو شوید. مواردی مانند درد و تورم در اولین روزهای بعد از عمل دیده می شود. در برخی موارد ممکن است عفونت نیز ایجاد گردد که در این حالت باید سریعا به پزشک جراح فک مراجعه نمود.

چه کسانی باید زاویه سازی صورت را انجام دهند؟

برای انجام زاویه سازی فک و صورت (مدلینگ صورت)، حالات چهره باید دارای یک سری ویژگی هایی باشد. به عبارت دیگر این روش برای همه قابل انجام نیست و افرادی با ویژگی های زیر می توانند انتخاب خوبی برای این عمل باشند:

  1. افرادی با فکی پهن و عرض زیاد یا همان زاویه سازی صورت کشیده
  2. افرادی که فک مربعی دارند
  3. همچنین زاویه سازی صورت گرد برای افرادی با چانه های گرد مناسب است
  4. افرادی که خط فک زاویه دار ندارند.
  5. افرادی که از چاقی در گونه ها رنج می برند
  6. بانوانی که فک آن ها مدلی از زاویه سازی صورت آقایان است
  7. افرادی که گونه هایشان افتاده و یا لاغر است

چه کسانی نمی‌توانند زاویه سازی صورت با عمل جراحی را انجام دهند؟

  • افرادی که صورت های بسیار لاغر یا بسیار چاق دارند.
  • افرادی که دارای پوست افتادگی هستند.
  • افرادی که فک پایین کوچکی دارند.
  • افرادی با صورت های گرد و چاق بیش از حد.
  • کسانی که بینی بسیار کوچکی دارند.
  • افرادی که بینی بزرگ دارند.
  • افراد مبتلا به چاقی در ناحیه گردن.
  • افرادی که قسمت بالایی صورتشان باریکتر و کوچکتر از قسمت پایین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *