تفاوت جراحی بینی طبیعی با سایر مدل ها

جراحی بینی طبیعی و تفاوت آن با سایر مدلهای بینی

جراحی بینی طبیعی | انسان ذاتا زیبایی را دوست دارد و به زیباترشدن علاقه مند است با پیشرفت جامعه و علم پزشکی کمکی بزرگ در راستای عمل های زیبایی رخ داده است. صورت یکی از مهمترین اعضای ظاهری بدن و نقش اساسی در ایجاد اعتماد به نفس افراد دارد چرا که افراد ظاهری بی نقص را دوست دارند و تمایل به زیبایی و زیباتر شدن در همه ی افراد وجود دارد صورت را می توان به مثال ویترین ظاهری فرد با دنیای بیرونی دانست حال اگر این ویترین ارتباطی بی نقص باشد به فرد حس اعتماد به نفس و امکان ایجاد ارتباط قوی را می دهد.

عمل بینی را می توان جز متداول ترین و ابتدایی ترین عمل های زیبایی در دنیا دانست و طرفداران زیادی را این عمل به خود اختصاص داده. افرادی که با شکل ظاهری و ساختار بینی خود مشکل دارند حاضر به رفتن به زیر تیغ جراحی شده اند که درصدد اصلاح رفع نقایص خود بپردازند و شکل ظاهری بینی خود را به فرم دلخواه درآورند و عده ای محدود هم هستند که دچار نقص مادرزادی هستند و علاقه مند به عمل جراحی بینی هستند.

جراح بینی اصفهان | بینی نیمه فانتزی مردانه


مطالب پیسنهادی و خواندنی دکتر بهنام خرمی جراح فک اصفهان :

جراحی بینی طبیعی

یکی از رایج ترین سوالاتی که از سوی متقاضیان مطرح می شود این است که بینی طبیعی چه استانداردهایی دارد. همچنین بسیاری از متقاضیان مشتاق هستند که بدانند یک بینی زیبا و متناسب چه مشخصه هایی دارد.

بعضی از افرادی که متقاضی عمل رینوپلاستی هستند. علاقمندند به گونه ای عیوب ظاهری بینی خود را برطرف نمایند تا جراحی آن ها قابل تشخیص نباشد و یک بینی کاملا طبیعی داشته باشند. توصیه ای که در این بین می توانیم به این دسته افراد نمایم این است که قبل از انجام جراحی با تحقیق کردن سعی نمایند یک جراح بینی با تجربه را انتخاب نمایند و مشاوره های لازم و انتظارات خود از جراحی را بازگو نمایند.

البته در اکثر موارد جراحان بینی با تجربه با توجه به آناتومی چهره و طبق اصول زیباشناسی اقدام به جراحی می نمایند تا بینی با چهره فرد همخوانی داشته باشد. گاها پیش می آید که جراح با توجه به شناخت اصول زیبایی شناسی پیشنهاد جراحی بینی کاملا طبیعی را به فرد می نماید.

بینی طبیعی چه مشخصاتی دارد؟

یکی از این شاخصه های بینی طبیعی، فاصله بینی با لب و چانه است. جراح بینی طبق استاندارد تعریف شده و با در نظر گرفتن طول بینی، فاصله بینی با لب و چانه را آنالیز می کند تا تغییرات مورد نیاز را در ساختار بینی ایجاد نماید. از دیگر مشخصه های بینی طبیعی، فاصله بینی با چشم است که می توانیم پهنای بینی را به نسبت چشم ها مشخص کنیم. شاخص بعدی، زاویه ای هست که بین بینی و خط عمود بر لب ها مشخص می گردد.

در نتیجه به طور کلی بینی طبیعی، مشخصه های ذیل را دارد:

  1. زاویه مناسب بین لب و بینی حفظ می شود.
  2. نوک بینی کاملاً طبیعی است و فرمی تیز ندارد.
  3. سایز سوراخ های بینی نیز طبیعی می باشد.

قوسی بر روی بینی ایجاد نمی شود یا قوس ایجاد شده بسیار نامحسوس است.

جراح بینی اصفهان | قیمت عمل زیبایی بینی.

نکاتی درباره جراحی بینی طبیعی

در جراحی زیبایی بینی طبیعی، بینی به گونه ای جراحی می شود که علاوه بر رفع نقائص بینی از قوس دادن زیاد بینی نیز اجتناب شود. در بینی های جراحی شده طبیعی، نیم رخ بینی صاف یا با قوس کمی همراه است و مانند فرم بینی فانتزی انحنا زیادی ندارد. به طور کلی طول بینی، ارتفاع بینی و حجم بینی در حدی تغییر می کند تا زیبایی لازم را به چهره برگرداند و طبیعی بودن چهره فرد نیز حفظ شود. در عمل بینی طبیعی نسبت زوایای بینی با سایر اجزا صورت مورد بررسی قرار می گیرد و با نسبت استانداردهای تعیین شده بر پایه زیبایی شناسی چهره، تطبیق داده می شود.

همچنین جراح بینی سعی می کند تا نظر و سلایق بیمار را نیز در نظر گیرد و علاوه بر رعایت اصول و استانداردهای جهانی، بینی را با توجه به سلیقه بیمار جراحی کند. بعد از پایان دوره نقاهت، بیماران باید صبور باشند و حداقل پس از گذشت 6 ماه، نتیجه جراحی را مشاهده کنند زیرا به طور معمول پس از گذشت 6 ماه تورم بینی از بین می رود.

مزایای عمل طبیعی بینی

از جمله مهم ترین مزایای بارز عمل بینی طبیعی در مشهد به شرح زیر می باشد:

  • رفع عیوب ظاهری بدون تغییر گسترده در چهره بیمار که کاملا طبیعی و بدون نقص انجام گیرد.
  • بافت کمتری از ماهیچه های اطراف بینی و عصب های بینی را درگیر و دچار تغییر می شود.
  • احتمال اینکه فرد دچار مشکلات تنفسی جدی و یا حاد شود در عمل جراحی بینی طبیعی بسیار کمتر است.
  • چهره طبیعی تر خواهد بود و با دیگر اجزا هماهنگی بهتری پیدا خواهد کرد.

چه اقداماتی به کاهش تورم و کبودی صورت کمک می کند؟

به منظور کنترل تورم و کبودی تا 48 ساعت کمپرس یخ را به روی گونه و چشم ها قرار دهید. البته توجه داشته باشید که کمپرس به بینی و قالب آن فشار وارد نکند. به صورت طاقباز بخوابید و از خوابیدن به پهلو و به روی شکم خودداری نمایید. مصرف آب میوه های طبیعی به خصوص آب کرفس در کاهش تورم و کبودی صورت بسیار تاثیر گذار است.

اقدامات قبل از عمل جراحی بینی

پس از انتخاب بهترین جراح بینی اصفهان می توان به مشاوره گرفتن از پزشک متخصص و بیان انتظارات و توقعات بیمار و راهنمایی های پزشک اشاره کرد شب قبل از انجام عمل زیبایی بینی استحمام انجام شود.

  1. از مصرف داروهایی که باعث جلوگیری انعقاد خون می شود مانند قرص آسپرین اجتناب کنیم.
  2. اگر سابقه حساسیت دارویی و سابقه بیماری خاصی داریم با پزشک معالج خود در میان بگذاریم.
  3. دو هفته قبل از انجام عمل زیبایی بینی از مصرف مشروبات الکلی و کشیدن سیگار به شدت دوری کنیم.

جراح بینی اصفهان | بهترین جراح بینی طبیعی اصفهان .

نکات مهم بعد از جراحی بینی طبیعی

مراقبت های بعد از جراحی بینی در هر روشی تقریبا یکسان خواهد بود. اما بایستی بدانید که توصیه ها و مراقبت های پزشکی در نتیجه جراحی تاثیر بسزایی خواهد داشت. لذا پیشنهاد می نماییم تمامی توصیه ها را گوش سپارید . تا به نتیجه مطلوب دست یابید.

پس از جراحی بینی، فرد با علائمی همچون درد، تورم و کبودی مواجه می شود . که بر اثر آسیب دیدگی و ایجاد تغییر در بافت بینی بوده و جای نگرانی نیست. همچنین غالبا افراد دچار گلودرد خفیفی می شوند . که بر اثر لوله بیهوشی است که در گلو قرار داده می شود. شما می توانید برای رفع گلو درد خود از مایعات گرم استفاده کنید.

  • به صورت مرتب از دارو هایی که پزشک تجویز نموده استفاده کنید . و مصرف آن ها را تا انتهای بسته قطع نکنید. توجه داشته باشید که هر یک از قرص ها برای کار خاصی تجویز شده اند و مصرف به موقع آن ها بسیار حائز اهمیت است.
  • در روزهای ابتدایی از فین کردن شدید خودداری شود.
  • از خندیدن و حرف زدن زیاد اجتناب کنیم.
  • برای شستشوی دندان از مسواک کاملا نرم استفاده شود.
  • تا مدتی از رفتن به استخر، سونا و جکوری پرهیز نماییم.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب و حرارت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *