آشنایی با جراحی زاویه سازی صورت

جراحی زاویه سازی صورت

جراحی زاویه سازی صورت | زاویه سازی صورت با چندین روش کلی انجام می‌گیرد که افراد می‌توانند یکی از آن‌ها را بنا به صلاح‌دید و علاقه خود انتخاب کنند. زاویه سازی صورت به نوعی افراد را از برخی عمل‌های زیبایی دیگر بی نیاز می‌سازد.

زاویه سازی صورت با جراحی

در نهایت آخرین روش زاویه سازی تعریف شده در جامعه پزشکی، جراحی است. پزشک متخصص زیبایی می‌تواند با جراحی صورت افراد، زاویه صورت را به شکل دلخواه پدید آورد. به‌طوری که پزشک اندازه فک را کوچک‌تر می‌کند و آن را خوش‌فرم‌تر از قبل می‌سازد. داشتن تخصص و تجربه کافی پزشک در این عمل جراحی بسیار مهم است؛ در غیر این صورت می‌تواند آسیب‌های خطرناکی در پی داشته باشد.


مطالب خواندنی دکتر بهنام خرمی جراح بینی اصفهان :


جراح فک اصفهان  | جراحی فک صورت کشیده ...

زاویه سازی صورت گرد (زاويه دار كردن صورت گرد)

زاویه سازی صورت سبب زیباتر شدن هرچه بیشتر آن می شود. همه خصوصیات صورت در جذابیت انسان اثر گذار است و این سبب می شود اشخاص به جزئیات آن دقت نمایند. اگرچه ملاک های زیبایی در فرهنگ های متنوع متفاوت است. برای مثال شرقی ها اکثرا صورت کشیده و مستطیلی دوست دارند و غربی ها به صورت وی شکل علاقه دارند.

در بین زاویه دار کردن اشکال متنوع صورت زاویه سازی صورت گرد هواداران بیشتری دارد. زیرا که سبب باریک شدن بخش چانه، جذاب تر و جوان تر شدن چهره می شود. همچنین سبب می شود که اشخاص لاغر تر به چشم آیند. زاویه سازی صورت گرد برای بانوانی که چاق هستند اهمیت بسزایی دارد. زاویه دار کردن صورت گرد با تکنیک های مختلفی چون زاویه سازی با نخ، تزریق چربی، تزریق ژل، زاویه سازی و لیفت گردن و صورت انجام می گیرد.

تغییر فرم صورت با جراحی (جراحی صورت کشیده به گرد)

در حال حاضر با بکارگیری عمل جراحی فک، به وسیله بهترین متخصص دهان، فک و صورت، می توان نسبت به زاویه سازی صورت کشیده و گرد نمودن آن مبادرت نمود. اگرچه پیش از مبادرت بایستی با جراح فک و صورت مشورت نمایید و مطمئن شوید که صورت گرد برای شما جذاب و مناسب است. همچنین عمل جراحی فک صورت کشیده برای شما نیاز است یا خیر؟

با انجام انواع تکنیک هایی چون پروتز صورت کشیده، پروتز فک و پروتز چانه می توان صورت کشیده را به گرد تبدیل کرد. ولی این روش ها درمان موقت به حساب می آیند. بایستی هر چند وقت یکبار آن را مجدد تکرار و ترمیم نمود. ولی با انجام عمل جراحی فک و صورت، استخوان های چانه تصحیح می شوند و به شکل همیشگی در محل مناسب خود واقع می شوند. همانطور که این شیوه بدون برگشت است و احتیاج به مواظبت ها و مراقبت های پس از عمل دارد، بایستی پیش از عمل به صورت کامل با جراح متخصص مشورت نمایید. همچنین کلیه جوانب را در نظر بگیرید.

زاویه سازی صورت چاق

اشخاصی که دارای صورتی چاق می باشند و دوست دارند که به زاویه سازی صورت خود اقدام نمایند. در بیشتر موارد این اشخاص به دلیل نداشتن زوایای زیبایی شناسی در چهره خود اقدام به این کار می کنند. یا اینکه به دلیل گونه های بی حالت یا نداشتن زاویه فکی مطلوب دست به این کار می زنند. با پیشرفت علم پزشکی شیوه های متعددی در حیطه زیبایی به وجود آمده اند.

این روش ها شامل تزریق، فیلر، تزریق چربی، جراحی های فک و صورت، انجام پروتز های مصنوعی و… می باشد. برای انجام هر کدام از روش های ذکر شده بهتر است پیش از هر کاری با پزشک متخصص مشورت نمایید تا بهترین روش را برای شما انتخاب نماید.

مواردی که بعد از زاویه سازی صورت باید انجام دهیم :

پزشک پس از جراحی به شما دستورالعمل هایی را ارائه می دهد. اما انجام مراحل زیر همراه با توصیه پزشک معالج می تواند نتایج جراحی را بهبود بخشد. و همچنین آشنایی از مدل های مختلف این نوع جراحی از جمله زاویه سازی صورت با نخ و زاویه سازی صورت با دستگاه دو نوع مختلف از جراحی زیبایی است. نکته ای مهمی که اینجا باید به آن توجه کنید زاویه سازی صورت با پلکسر است که نوعی دستگاه ایتالیای است و بسیار کاربرد دارد.

  1. تا ۴ ساعت بعد از عمل آرایش نکنید.
  2. جویدن و خوردن غذاهای سفت را ۷ روز کنار بگذارید.
  3. به هیچ عنوان حداقل تا ۶ ساعت بعد از اتمام جراحی به ناحیه عمل شده فشاری وارد نکنید.
  4. سعی کنید به مدت ۲ شبانه روز از خوابیدن بر روی شکم خودداری فرمایید.
  5. تا یک روز پس از جراحی از انجام ورزش های سنگین خودداری کنید.
  6. جلوگیری از برخورد زیاد آب گرم نیز موثر است. پس در نتیجه تا یک هفته از رفتن به استخر آب گرم و یا جکوزی و سونا دوری کنید.

جراح بینی اصفهان | دوره نقاهت بعد از انجام جراحی فک

مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت زاویه سازی صورت

یکی از مهمترین عوامل روشی است که برای انجام این کار استفاده می شود، نوع انجام این فرایند است. هر یک از روش های ذکر شده هزینه متفاوتی دارد. تجربه پزشک معالج نیز در برآورد هزینه جراحی بسیار مهم است. به عنوان مثال زاویه سازی صورت با پروتز قیمت متفاوتی با نوع های شرح شده دارد.

اما با توجه به حساسیت این فرآیند، توصیه می شود با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید و فریب تبلیغاتی را نخورید که گاهی قیمت های کمتری ارائه می دهند. زیرا کوچکترین سهل انگاری در جراحی پزشک ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به صورت وارد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *