بررسی هزینه عمل جراحی زیبایی بینی

هزینه عمل جراحی زیبایی بینی

هزینه ی عمل جراحی زیبایی بینی ، در افراد مختلف متفاوت است؛ چرا که نحوه عمل بینی به طور خاص برای یک نفر و بر اساس نیاز های زیبایی و عملکردی او، برنامه ریزی و انجام می شود. به این دلیل، مشاوره و ارزیابی با بهنام خرمی، برای تخمین دقیق حداقل هزینه عمل بینی لازم است.

در طول مشاوره ی اولیه ، توصیه های قبل از عمل بینی به شما داده می‌شود. ما می توانیم هدف های زیبایی و سوابق پزشکی شما را بررسی کرده و بهترین و مناسب ترین روش عمل را برای شما انتخاب کنیم.


مطالب خواندنی دکتر بهنام خرمی جراح بینی اصفهان :


جراح فک اصفهان | جراحی های درمانی فک 

هزینه ی نهایی عمل زیبایی بینی، شامل چه مواردی می شود؟

معمولا هزینه جراحی بینی شامل موارد زیر است:

  1. هزینه جراح
  2. هزینه متخصص بیهوشی
  3. هزینه های بیمارستان

به تمامی هزینه های ذکر شده، مالیات نیز اضافه خواهد شد. اختلاف زیاد در قیمت و هزینه جراحی بینی انجام شده توسط جراح های مختلف، به علت اختلاف زیاد در تمامی هزینه های ذکر شده به وجود می آید. در زیر نگاه دقیق تری به هر یک از این موارد تعیین کننده قیمت جراحی بینی خواهیم داشت :

هزینه جراح

دستمزد متخصص جراح بینی ، معمولا شامل خود هزینه عمل زیبایی بینی است. هزینه جراحی بینی استخوانی، به جراحی که انتخاب می کنید بستگی دارد. اختلاف فاحش در هزینه جراحی زیبایی بینی نشان دهنده ی تخصص جراح در جراحی بینی، صلاحیت های حرفه ای، تجربه، شناخته شده بودن و معروفیت او می باشد.

درمان و رفع انسداد بینی با جراحی

باید مطمئن شوید که برای تقبل هزینه جراحی بینی استخوانی و یا گوشتی خود، جراح دارای صلاحیت های لازم را انتخاب کرده اید.

بیشتر جراحان می گویند که عمل زیبایی بینی برای کوچک کردن بینی ، یکی از سخت ترین جراحی های انجام شده است. همچنین، این عمل یکی از معدود جراحی های زیبایی است که نیاز به اصلاحات بعدی دارد. این امر به این دلیل است که جراحی زیبایی بینی، ترکیبی از علم و هنر است و کوچک ترین موارد می توانند منجر به عکس العمل های بزرگ، چه منفی و چه مثبت شوند.

جراح شما باید در مشاوره ی اولیه، هزینه عمل زیبایی بینی را به طور دقیق با شما در میان بگذارد.

دستمزد جراح بینی استخوانی ممکن است به چندین میلیون برسد که بسته به شرایط هر جراح متفاوت است. دستمزد های ارائه شده توسط جراحان مختلف، ممکن است با توجه به نوع عمل مورد نیاز نیز متفاوت باشند. این امر منصفانه است، چرا که عمل های پیچیده تر، به تخصص، مهارت و زمان بیشتری در اتاق عمل نیاز خواهند داشت.

هزینه مشاوره ی اولیه

در اولین مراجعه به متخصص عمل جراحی بینی، مشاوره ی اولیه نیز هزینه ای خواهد داشت. این هزینه نیز مانند دستمزد جراح، به خود او بستگی دارد.

در مورد انجام جراحی بینی و بارداری ، اگر تصمیم به انجام جراحی بینی داشته باشید و همچنین درباه‌ی بارداری فکر می‌کنید یا به تازگی زایمان داشته‌اید، پیش از جراحی یک جلسه‌ی مشاوره ترتیب داده می‌شود. در این جلسه می‌توانید تمام سوالات خود را بپرسید. جراحی بینی در بسیاری از موارد غیر قابل برگشت است. بنابراین باید مطمئن شوید که پیش از انجام آن تمام اطلاعات مورد نیاز درباره‌ی وضعیت خود را کسب کرده‌اید. برخی از سوالات زیر می‌توانند تردیدهای شما را از بین ببرند.

هزینه متخصص بیهوشی

دستمزد متخصصین بیهوشی، به شرایط آن ها بستگی دارد. این افراد نیز، مانند بسیاری از دیگر متخصصین پزشکی و جراح بینی ، دستمزد مشخصی ندارند. چرا شما به یک متخصص بیهوشی شایسته نیاز دارید؟ این فرد به هنگامی که شما بیهوش هستید عملکرد های حیاتی و زندگی شما را نظارت می کند. شما به متخصصی نیاز دارید که زیر و بم دارو های بیهوشی را شناخته، با خطرات و ریسک های احتمالی آشنا باشد و بتواند به هنگام بیهوش شدن شما، آن ها را رفع کند. علاوه بر ایمنی، مهارت متخصص بیهوشی می تواند عاملی مهم در آسایش شما، در حین انجام عمل بینی و بعد از آن باشد.

بیشتر جراحان، تنها با متخصصین بیهوشی شایسته همکاری می کنند و دستمزد آن ها بسیار بالا تر از یک متخصص بیهوشی عادی خواهد بود که همان کار را انجام می دهد.

جراح بینی اصفهان | نکات طلایی بعد از جراحی فک

هزینه های بیمارستان

هزینه ی بیمارستان های مختلف، تفاوت زیادی با هم خواهند داشت. اطمینان حاصل کنید که برای انجام عمل زیبایی بینی خود، به یک بیمارستان مجهز و معتبر، با پرسنل آموزش دیده و استاندارد های بالا، مراجعه کنید. بیشتر جراحان مشهور، تنها از این بیمارستان ها استفاده می کنند.عنصر اصلی هزینه های بیمارستان، هزینه ی اتاق عمل می باشد.

هزینه های بیمارستان برای عمل جراحی بینی، معمولا شامل اقامت شبانه نمی شوند. هزینه ای که معمولا اعلام می شود، شامل هزینه ی عمل روزانه می باشد که عبارت است از 1 تا 3 ساعت در اتاق عمل و زمانی که ریکاوری پس از عمل و رفع اثر دارو های بی حسی طول می کشد. اگر اقامت شبانه لازم باشد، هزینه ها بالا تر میشود.

دیگر هزینه ها

در عمل رینوپلاستی بینی، ممکن است هزینه های دیگری نیز وجود داشته باشند که از هزینه های اصلی مذکور بالا تر خواهند بود.

  • هزینه ی آزمایشات پزشکی، در صورت نیاز : بسته به سلامت عمومی و دیگر عارضه های پزشکی احتمالی، ممکن است قبل از رینوپلاستی نیاز به انجام برخی آزمایشات پزشکی باشد. پرداخت هزینه ی این آزمایش ها به صورت جدا از هزینه رینوپلاستی خواهد بود. همچنین انجام یک سی تی اسکن برای اطمینان از مستقیم بودن مجرای بینی، لازم است.
  • هزینه ی روش های اضافی : انجام مراحل اضافی در طول عمل زیبایی بینی ممکن است هزینه های اضافی در بر داشته باشند. یکی از این روش های اضافی که به طور معمول انجام می شود شامل پیوند زدن بافت از بخش های دیگر بدن به بینی به منظور بزرگ کردن با تغییر شکل کلی آن می باشد. علاوه بر این، ممکن است جراح برای انجام عمل جراحی باز بر روی بینی که به زمان بیشتری نیاز دارد، هزینه ی بالا تری اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *