انتخاب جراح بینی برای عمل ترمیمی

انتخاب جراح بینی خوب برای عمل ترمیمی

جراح بینی عمل ترمیمی | کسانی که جهت ترمیم کردن بینی شان برای عمل اقدام می نمایند بایستی دقت شان در انتخاب یک دکتر عمل بینی خوب اصفهان دو چندان کنند. با توجه به اینکه بافت های بینی حداقل یک مرتبه دستکاری شده اند ، عمل ترمیمی حساسیت بیشتری پیدا می کند ؛ پس شما هم باید جراح با دقت تری را انتخاب کنید.


همراه ما باشید با مطالب آموزنده و پیشنهادی دکتر بهنام خرمی جراح بینی اصفهان :


جراح بینی اصفهان - جراح فک اصفهان | انتخاب جراح بینی برای عمل ترمیمی

بهترین جراح بینی طبیعی

جراحی بینی با هدف جذاب تر و دلپذیر تر کردن شکل ظاهری بینی انجام می شود. یکی از پر طرفدارترین مدل ها برای خلق این جذابیت مدل طبیعی است که علاوه بر مانور روی شکل ظاهری این اندام حس بویایی و قدرت تنفس را که مولفه های بسیار مهم محسوب می شوند به خوبی در بینی حفظ می کند.

بهترین جراح بینی طبیعی با استفاده از تکنیک ها و تکنولوژی های جراحی زیبایی و فانکشنال تغییراتی را در آناتومی این اندام با هدف خلق یک نتیجه موفقیت آمیز بوجود می آورد. مهمترین معیار موفقیت در جراحی بینی با مدل طبیعی دستیابی به نتیجه زیبا و در عین حال طبیعی می باشد به گونه ای که گویی از همان بدو تولد صاحب این بینی زیبا بوده اید.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی

مدل نیمه فانتزی مدلی است که در صورت برازنده بودن بر روی صورت یک بینی زیبا و جذاب را به شما هدیه می دهد. این بینی در حین دربرداشتن زیبایی فوق العاده اصلاً مصنوعی و غیر طبیعی به نظر نمی رسد. جراح بینی نیمه فانتزی با تنظیم زاویه بین نوک بینی و لب بالا، نوک بینی را به شکلی چشم نواز بالا می برد. بعلاوه قوس یا کمان روی پل بینی به گونه ای صیقل داده می شود که اصلاً شکل ظاهری غیر عادی نداشته باشد.

یکی دیگر از فاکتورهایی که بهترین جراح بینی نیمه فانتزی روی آن تمرکز می کند متقارن بودن بینی است. در مدل بینی نیمه فانتزی بینی کاملاً در وسط صورت قرار داشته و طرفین آن قرینه یکدیگرند.

بهترین جراح بینی گوشتی

بینی گوشتی بر خلاف نام آن گوشت یا عضله قابل ملاحظه ای در ساختار خود ندارد. این بینی دارای پوست ضخیم و چرب بوده و حفره های باز بر روی پوست بینی به خوبی نمایان است. پره های بینی باز بوده و بخش تحتانی بینی پهن است. این بینی به داشتن بافت غضروفی ضعیف شهرت دارد.

جراح خوب بینی گوشتی با در نظر گرفتن تمام ویژگی های خطوط زیبایی پره های بینی، میزان باریک شدگی بینی و تقویت چارچوب غضروفی این اندام، بهترین تغییرات متناسب با ویژگی های بینی را بوجود می آورد. نهایتاً افراد دارای بینی گوشتی که توسط بهترین جراح بینی گوشتی جراحی می شوند صاحب بینی خواهند شد که اسکلت غضروفی آن به اندازه کافی تقویت شده است. باریک کردن طرفین بینی، برداشتن ناهمواری های روی بینی، رفع افتادگی نوک بینی و شکل دهی به آن نیز تغییراتی هستند که با استفاده از تکنیک های پیشرفته در این اندام ایجاد می شوند.

به این ترتیب این تصور قدیمی که جراحی بینی های گوشتی نتیجه خوبی به دست نمی دهد برای همیشه به دست فراموشی سپرده می شود و افراد دارای بینی گوشتی نیز می توانند با داشتن یک بینی زیبا و نتیجه ای ماندگار از جذابیت چهره خود لذت ببرند.

جراح بینی اصفهان - جراح فک اصفهان | جراح بینی برای عمل ترمیمی

توصیه های بهترین جراح بینی در خصوص مراقبت های بعد از عمل بینی

برای کمک به فروکش کردن ورم و کبودی از کمپرس یخ بعنوان یک عامل بهبود دهنده استفاده کنید. با توجه به اجرای عملیات جراحی تحت بیهوشی عمومی، سرگیجه، سردرد و حالت تهوع بعد از عمل کاملاً طبیعی است. با مدیریت تغذیه به از بین رفتن هرچه سریع تر این حالات کمک کنید.

تا دو هفته بعد از عمل تنباکو مصرف نکنید و از نوشیدن الکل اجتناب کنید. همچنین پزشک مصرف برخی داروها در طول این دوره را نیز ممنوع می کند. حداقل تا یک ماه در معرض نور شدید خورشید قرار نگیرید، شنا نکنید و از انجام فعالیت های فیزیکی سنگین خودداری کنید. در زمان خنده یا عصبانیت مراقب باشید فشار زیادی به پوست بینی تان وارد نشود.
حتماً دستورات و توصیه های بهترین جراح بینی را با دقت دنبال کنید.

سوالات متداولی که از جراح بینی پرسیده می شود عبارتند از :

1. برای عمل بینی از چه تکنیکی استفاده می شود؟
برای انتخاب روش باز یا بسته لازم است که وضعیت بینی و ایرادات برای هر فرد به طور جداگانه بررسی شود، سپس بهترین جراح بینی بر اساس ارزیابی انجام شده و اصلاحاتی که باید پیاده سازی کند تکنیک را انتخاب می نماید.

2. بعد از عمل ، بینی گچ گرفته می شود؟
عموما برای اینکه بافت های جراحی شده بینی ثابت باقی بمانند ، پس از عمل جراح بینی را گچ می گیرد که حدوداً تا سه روز بعد از آن ها همچنان باقی می ماند.

3. چگونه می توانیم درد بعد از جراحی را کنترل کنیم؟
بهترین جراح بینی برای اینکه در زمان ریکاوری ، درد بروز یافته را مدیریت کنید ، دارو مسکن تجویز می کند. با مصرف این داروها طبق روال گفته شده ، درد تسکین پیدا می کند.

4. آیا برای عمل کردن بینی به بافت پیوندی نیاز است؟
لزوما همه افراد به گرافت نیاز پیدا نمی کنند. معمولا برای بینی هایی که نیاز به تقویت ساختار داشته و بینی های ترمیمی از بافت پیوندی استفاده می شود. در هر صورت تصمیم گیری در این خصوص بر عهده جراح است.

5. عمل کردن بینی بدون بیهوشی امکان پذیر است ؟

برخی از متقاضیان جراحی بینی از بیهوشی عمومی ترس دارند و به همین خاطر دنبال این هستند که تحت بی حسی موضعی عمل شان به انجام برسد. به گفته بهترین جراح بینی در اصفهان میزان دارو بیشهوی که در حین عمل تزریق می شود کنترل شده است و چنانچه فرد سلامت عمومی مطلوبی داشته باشد ، هیچگونه خطری او را تهدید نخواهد کرد.

6. بخیه ها بعد از چه مدت کشیده می شوند؟
دکتر عمل بینی معمولا از بخیه های جذبی برای بستن برش های جراحی استفاده می کند که در این حالت دیگر نیازی به کشیدن آن ها نیست. اما در برخی موارد هم ممکن است از نخ های غیرقابل جذب استفاده می شود که با گذشت یک هفته تا 10 روز از سوی دکتر کشیده می شوند.

7. هزینه بینی چقدر است؟
بدون شک مسئله هزینه از سوی بیمار در جلسه مشاوره و ویزیت قبل از عمل با بهترین جراح بینی اصفهان مطرح می شود. در این خصوص پزشک اول از هر چیز معاینات لازم را انجام می دهد و سپس با تعیین روند جراحی و نوع و میزان اصلاحات هزینه عمل بینی را به بیمار اعلام می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *