جراحی زیبایی بینی نیمه فانتزی

بینی نیمه فانتزی

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با بینی نیمه فانتزی صحبت کنیم. عمل بینی جزو عمل های زیبایی است که امروزه بین خانم ها و آقایان بسیار پرطرفدار است. یکی از مهم ترین و حساس ترین موضوع ها بخصوص در خانم ها برای جراحی زیبایی بینی خود مد نظر دارد فرم آن است. هر کسی با توجه به سلیقه خود یکی از فرم ها را بیشتر میپسندد و دوست دارد بینی اش با آن فرم دلخواه جراحی شود.

فرم بینی پس از جراحی میتواند یکی از سه فرم طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی باشد. در مطالب قبلی در مورد جراحی بینی طبیعی و جراحی بینی فانتزی صحبت کردیم. بینی نیمه فانتزی به عنوان یکی از پرمخاطب ترین مدل های بینی است که باید قبل از انجام این کار سراغ بهترین جراح بینی نیمه فانتزی بروید .

اگر کمی به بینی های عمل شده دقت کنید، کاملا متوجه فرق بین مدل های بینی می شوید. مدل بینی فانتزی به بینی هایی گفته می شود که طی عمل تغییرات گسترده ای بر روی آن ها اعمال شده است؛ به گونه ای که شکل و ظاهر آنها نسبت به مدل های طبیعی قابل تشخیص است. اما مدل بینی نیمه فانتزی مدلی بین طبیعی و فانتزی قرار دارد که برای مشخص شدن بینی عمل شده تغییرات بسیار کوچک بر روی ظاهر و اندازه آن ایجاد می شود. همانطور که می دانید جراحان بینی هر کدام در زمینه خاصی فعالیت می‌کنند و ممکن است انها تنها در انجام برخی مدل های بینی فعالیت داشته باشند. بنابراین برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی باید به سراغ جراحانی رفت که در انجام این مدل مهارت و تجربه کافی دارند.

اگر شما هم تصمیم دارید برای انجام جراحی بینی بهترین جراح بینی نیمه فانتزی مراجعه کنید در این مقاله همراه ما باشید تا با یک سری معیارها و ویژگی‌های مهم بهترین جراح بینی نیمه فانتزی آشنا شوید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

جراح بینی اصفهان | بینی نیمه فانتزی...

جراحی بینی نیمه فانتزی

جراحی بینی نیمه فانتزی، در این مدل از جراحی بینی ترکیبی از بینی فانتزی و طبیعی است. جراح بینی در این مدل از جراحی بینی ؛ تناسب اندازه و شکل بینی را با سایر مولفه های صورت حفظ می کند. در بینی نیمه فانتزی، نوک بینی نسبت به بینی طبیعی کمی رو به بالا است. بنابراین بینی بیمار ، خیلی غیر طبیعی به نظر نمی رسد. لازم به ذکر است که بینی نیمه فانتزی ، کوچکتر از بینی طبیعی است.

بینی فانتزی ، کوچکتر از حد معمول است ؛ از این رو کاملا مصنوعی به نظر می رسد چرا که پشت بینی بیش از حد خمیده است یا نوک بینی بیش از حد به سمت بالا است و این مسئله ، بینی را از شکل طبیعی خارج می کند. جراحی بینی طبیعی، بر حفظ غضروف بینی ، استخوان و بافت نرم ، ایجاد تناسب و تقارن با اجزای صورت متمرکز است. همچنین در این جراحی باید هماهنگی صورت و بینی فرد را نسبت به خود آن شخص در نظر گرفت. بینی طبیعی ، مفهومی است که مناسب صورت هر فرد است. در این مدل از جراحی زیبایی بینی ؛ معیارهایی مانند تقارن ، تناسب و عملکرد باید رعایت شود.

چه کسانی نمی توانند عمل بینی نیمه فانتزی انجام دهند ؟

بیماران مبتلا به دیابت ، آرتروز ، اختلالات خونی ، آلرژی شدید ، کلسترول بالا ، بیماری ریوی و قلبی ، فشار خون بالا و باردار هستند ، داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند و اجازه ندارند برای 2 تا 3 روز مصرف دارو را متوقف کنند ؛ گزینه مناسبی برای این جراحی نمی باشند.
همچنین افراد سیگاری و افرادی که از محصولات دخانی استفاده می کنند، کاندید مناسبی نیستند.

جراح بینی اصفهان | بینی نیمه فانتزی.

نکات مهم برای انتخاب بهترین جراح بینی نیمه فانتزی

جالب است بدانید اکثر مراجعین در مطب متخصصین جراح بینی بدون هیچ آگاهی و تحقیقی درباره سابقه پزشک تصمیم گرفتند؛ جراحی بینی انجام دهند. اما تصمیم گرفتن برای عمل بینی و اقدامات قبل از آن مراحل مختلفی دارد که باید با دقت طی شود تا بعد از جراحی دچار پشیمانی نشوید. در ادامه با ویژگی های بهترین جراح بینی آشنا می شویم:

  • داشتن تخصص و مهارت کافی، مهمترین ویژگی بهترین جراح بینی نیمه فانتزی است:

یک جراح بینی زمانی می تواند جراحی بینی نیمه فانتزی را به بهترین صورت ممکن اجرا کند که تخصص کافی در این زمینه را داشته و مدرک جراحی پلاستیک و زیبایی را کسب نموده باشد. معمولا اکثر جراحان دارای مدرک هستند و بدون مدرک نمی توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند. البته متخصصین زیبایی هم در زمینه جراحی بینی فعالیت می‌کنند. اما بهتر است برای اجرای جراحی بینی به بهترین صورت ممکن به جراح پلاستیک مراجعه کنید.

  • برخورداری از دانش ریاضی و علوم زیباشناسی:

یک جراح بینی لازم است به علوم زیباشناسی و ریاضی واقف باشد تا بتواند فرم بینی را با توجه به زوایای صورت و نکات زیباشناسی چهره ترسیم کند. در واقع داشتن این ویژگی کمک می کند شما بهترین نتیجه را از انجام جراحی بینی نیمه فانتزی به دست آورید.

  • یک جراح باید صبورانه رفتار کند و با بیماران خوش اخلاق باشد:

یکی از اقدامات مهم جراحی بینی نیمه فانتزی مشاوره قبل از عمل است. در این جلسه تمام مشکلات بینی مورد بررسی قرار می گیرد و به تمام سوالات بیمار پاسخ داده می‌شود. بنابراین پزشکی می تواند به عنوان بهترین جراح بینی نیمه فانتزی انتخاب شود که صبورانه عمل کند و با دانش کافی به سوالات بیماران پاسخ دهد و رفتاری خوب با تمام آن ها داشته باشد. در حقیقت موفقیت جراحی بینی گرو رابطه خوبی است که بین جراح و بیمار برقرار می شود.

  • داشتن تجارب بیشتر یکی دیگر از ویژگی‌های مهم جراح بینی است:

هر چقدر متخصص در زمینه جراحی بینی نیمه فانتزی تجربه بیشتری داشته بو سال های بسیاری فعالیت خود را آغاز کرده باشد؛ گزینه بهتری برای انتخاب است. چرا که شما با اطمینان خاطر بیشتری برای جراحی آماده می شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *