چه تفاوتی در جراحی بینی مردان و زنان وجود دارد ؟

تفاوت جراحی بینی در مردان و زنان

جراحی بینی مردان و زنان | از آنجائیکه نوع بینی در مردان و زنان متفاوت می باشد انتظارات آنها از رینوپلاستی زیبایی یز متفاوت است. توجه به انتظارات افراد توسط جراح بینی اصفهان  مخصوصا در مردان قبل از جراحی از اهمیت ویژه ای برخوردار است . معمولا مردان تمایل دارند شکل بینی آنها طبیعی بوده و قوس کمتری داشته باشد. ولی زنان دوست دارند بینی کوچکتری با قوس بیشتری داشته باشند و بیشترین افرادی که متقاضی جراحی بینی فانتزی می باشند زنان هستند.

تفاوت انتظارات از جراحی بینی در مردان و زنان

طبق بررسی های انجام شده از افراد در بین زنان و مردان ، مردان در جلسه قبل از عمل نمی توانند انتظارات خود را به درستی بیان کنند. به همین جهت بعد از جراحی از بینی خود رضایت ندارند. در صورتی که زنان در این موضوع از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و تمام انتظارات خود را با جراح درمیان می گذارند.

نکته ی قابل توجه این می باشد که افراد باید در انتخاب جراح دقت کافی را داشته باشند و از کسایی بینی را در همه افراد یکسان جراحی می کنند بپرهیزید. پزشک متخصص جراح بینی  باید قبل از انجام جراحی به بررسی آناتومی بینی و میزان تناسب آن با اجزای صورت بپردازد. برای جراحی در افراد از یک روش و اصول استفاده می شود ولی تفاوت در بررسی بینی قبل از جراحی می باشد.

جراح بینی اصفهان | جراحی بینی گوشتی مردان

بینی مردان و زنان از نظر زیبایی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

آقایان معمولاً متقاضی مدل های عمل بینی مردانه هستند. در حالی که بانوان از مدل بینی های ظریف و عروسکی را می پسندند. در جراحی بینی مردان زاویه بین لب و بینی حدود ۹۰ الی ۹۵ درجه می باشد در حالی که این زاویه در بانوان حدود ۱۰۰ الی ۱۰۵ درجه می باشد. زمانی که از نیمرخ به بینی آقایان نگاه کنید زاویه بین پیشانی و بینی بیشتر از بانوان می باشد. همچنین بینی مردان دارای شیب ملایم و صافی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *