جراحی لیفت گردن

جراحی لیفت گردن

بافت سست شده و افتاده ی گردن نتیجه ی ضعیف شدن ماهیچه های گردن است. با جراحی لیفت گردن یا جراحی غبغب می توان پوست و بافت شل شده ی زیر گلو را که اثر افزایش سن فرم خود را از دست داده است احیا کرد. یک جراح می تواند این مشکلات را به وسیله ی تعدیل و حذف ماهیچه های گردن و خارج کردن چربی ها برطرف کند. لیفت گردن معمولا همراه با لیفت صورت انجام می شود. مانند سایر جراحی ها احتمال خیلی کمی برای عفونت وجود دارد که با دارو می توان جلوگیری کرد. دوران نقاهت نیز حدودا دو هفته طول می کشد.

جراحی لیفت صورت

با لیفت صورت می توانید یک صورت صاف تر و جوان تر داشته باشید. این جراحی از کنار گوش آغاز می شود و جراح در طول این فرآیند پوست های اضافه را حذف می کند و برای اینکه بتواند صورت بیمار را سفت تر کند روی لایه های عمیق تر و ماهیچه های زیر پوست کار می کند. امروزه لیفت صورت دیگر جزو ۵ جراحی پر طرفدار محسوب نمی شود. چون در حال حاضر گزینه های آسان تری مانند فیلر های تزریقی،بوتاکس، سفت کردن به وسیله رادیو فرکانس یا درمان به وسیله ی لیزر جای آن را گرفته است.

تزریق ژل یا پر کننده های صورت

پر کننده ها یا ژل هایی مانند Juvederm ، Restylane ، Sculptra  به عنوان یک راه درمانی تاثیر گذار برای خطوط و چین و چروک های عمیق استفاده می شود. این ژل ها می توانند برای کاهش خطوط و چین های عمیق، پر کردن چاله ها، افزایش گونه های فرو رفته و صاف کردن کردن حاشیه های صورت به کار روند. ژل های تزریقی ضد پیری یک روش غیر جراحی برای دستیابی به پوستی جوان تر محسوب می شوند که می تواند با حجم دادن، خطوط خستگی و چین و چروک صورت را از بین ببرد.


دکتر بهنام خرمی

متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی اصفهان

اصفهان،خیابان توحید میانی ،روبروی بانک سامان،ساختمان تندیس واحد5
تلفن:36272377 031
09140303013

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *