جراحی نوک بینی به روش باز یا بسته

جراحی نوک بینی به روش باز یا بسته انجام می شود؟

جراحی نوک بینی به روش باز یا بسته : جراحی نوک بینی ممکن است هم به روش باز و هم به روش بسته انجام شود که انتخاب هر کدوم از این دو روش برای عمل نوک بینی، به شرایط بیمار و نیز به راحتی بیشتر جراح در کار کردن با یک روش خاص برمی‎گردد. پیش از عمل نوک بینی، حتماً باید طول بینی، میزان افتادگی نوک بینی، زاویه قسمت پایین بینی با لب‌ها (زاویه نازولابیال) و زاویه راستای بینی نسبت به پیشانی (زاویه نازوفرانتال) به صورت دقیقی اندازه گرفته شود. همه این موارد در زیبایی و فرم نهایی بینی تأثیر می‎گذارند و سبب موفقیت آمیز بودن جراحی ترمیم نوک بینی عمل شده می‎شود.

یکی از مشکلاتی که برخی از افراد برای اصلاح آن نزد بهترین متخصص جراح بینی می روند مشکل افتادگی نوک بینی میباشد. افتادگی نوک بینی سبب می شود طول بینی در نیم رخ بلندتر دیده شود و در تمام رخ حالت متواضعی به چهره می دهد.

اصلاح شدن افتادگی نوک بینی به وسیله جراحی نوک بینی سبب می شود طول بینی فرد از نیم رخ و سه رخ متعادل دیده شود و در تمام رخ هم چهره مغرور و جذاب به نظر برسد. البته میزان بالا بردن سر بینی در عمل نوک بینی باید متعادل بوده و در این کار افراط نشود و گرنه اینگونه جراحی بینی سبب میشود بینی خوکی شکل شود که در اینصورت نه تنها به چهره فرد زیبایی نمی بخشد بلکه ظاهر بسیار بدی هم به فرد می دهد.

جراح بینی اصفهان | جراحی نوک بینی به روش باز یا بسته


مطالب پیشنهادی :

تغییر صدا پس از جراحی بینی

خروپف با جراحی بینی برطرف می شود؟

دوام جراحی زیبایی بینی چقدر می باشد؟

مزایای جراحی بینی بیشتر است یا معایب آن؟

جراحی نوک بینی چگونه است؟

شرایط انجام جراحی نوک بینی

تاثیر شکل نوک بینی بر چهره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *