جراح بینی خانم ها

بهترین جراح بینی خانم‌ها را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین جراح بینی خانم ها ، عمل بینی از مهم‌ترین و شایع‌ترین عمل‌های زیبایی می‌باشد که در حال حاضر بسیاری از جراحان پلاستیک و متخصصین آن را انجام می‌دهند. با وجود اینکه بسیاری از دختران و پسران علاقه مند هستند که این عمل را انجام دهند مهم‌ترین مسئله ای که از سوی آن‌ها مورد نگرانی و دغدغه فکری است این می‌باشد که بهترین جراح بینی را چگونه پیدا کنند؟ قبل از عمل بینی به چه نکاتی باید توجه کنند؟ و سؤالاتی از این قبیل که در ادامه مطلب به تمامی آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

تفاوت جراحی بینی در خانم‌ها و آقایان:

یکی از عمل‌های رایج در حال حاضر، جراحی بینی بین خانم‌ها می‌باشد. دلیل جراحی بینی یا رینوپلاستی رفع ایرادات و حفظ تناسب و عملکرد طبیعی بینی با سایر اجزای صورت است. چون بینی شما در مرکز صورت قرار گرفته است، سایر قسمت‌های صورت را تحت تأثیر قرار می‌دهد به همین دلیل در ظاهر چهره افراد نقش بسزایی دارد، توصیه می‌شود حتماً در انتخاب بهترین جراح بینی خود تحقیق کنید.

با توجه به نوع و ساختار بینی انجام جراحی بینی در بین مردان متفاوت از زنان می‌باشد، و این نکته را هم باید ذکر کرد که توقع زنان از جراحی بینی با انتظار مردان از نتیجه عمل بسیار متفاوت می‌باشد، شاید مهم‌ترین انتظار آقایان از جراحی بینی رفع ایرادات می‌باشد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها در جراحی بینی مردان و جراحی بینی خانم‌ها این است که در آقایان عرض بینی بلندتر و پل بینی برجسته‌تر می‌باشد ولی در خانم‌ها هر چه بینی ظریف‌تر و قوس دار باشد، جراحی بینی زیباتر می‌گردد.

هر چه در مردان، بینی طبیعی و برجسته‌تر باشد، جذابیت چهره آقایان را بیشتر نشان می‌دهد. یک جراح خوب با در نظر گرفتن تفاوت بینی مردان و زنان اقدام به جراحی می‌کند.

اکثر زنان دارای بینی با شیب صاف‌تر هستند، بنابراین تمایل دارند بعد از عمل جراحی، دماغ سربالا و ظریف‌تری داشته باشند. خانم‌ها ترجیح می‌دهند جراحی را انتخاب کنند که هم در کار خود مهارت داشته باشد و هم بتوانند با آن احساس راحتی کنند.

جراح بینی اصفهان | چگونگی آرایش کردن بعد از جراحی بینی

معیار انتخاب برای بهترین جراح بینی خانم‌ها

حال با این توضیحات حتماً زمان بسیار زیادی را صرف مطالعه و تحقیق و پیدا کردن بهترین جراح بینی می‌کنید.این امر بسیار منطقی می‌باشد چرا که نتیجه نهایی عمل تا حد زیادی به تبحر و سابقه دکتر جراح بستگی دارد. در انتخاب جراح مناسب حتماً معیارهایی زیر را در نظر داشته باشید:

  1.  تخصص و مهارت دکتر
  2.  پرسنل با اخلاق و تجهیزات پیشرفته و مدرن
  3. صبر و شکیبایی در پاسخگویی به سؤالات بیماران
  4.  اولویت قرار دادن سلامت بیمار در زمان جراحی
  5.  اخلاق حرفه‌ای و دلسوزانه پزشک در قبال بیماران خود

بهترین جراح بینی خانم‌ها چه خصوصیاتی دارد:

  • در نظر گرفتن تناسب بینی با آناتومی صورت
  • حفظ عملکرد تنفسی توأم با تغییر ظاهر بینی
  • اهمیت دادن به سلیقه و خواسته‌های، البته منطقی بیمار
  • انجام عمل هر گونه از بینی با شرایط متفاوت
  •  اولویت سلامت بیمار باشد تا منفعت خود

عمل جراحى بینى نیز مانند سایر عمل‌های دیگر می‌تواند دارای عوارض و خطراتى باشد. اما لازم به ذکر است که با داشتن شناخت کافى از جوانب عمل و انتخاب بهترین جراح بینی خانم‌ها می‌توانید تا حد زیادى عوارض این عمل را کنترل کنید و از نتایج مطلوب حاصل از آن بهره‌مند گردید.

جراح بینی اصفهان | افراد مناسب برای انجام جراحی بینی گوشتی

دکتر بهنام خرمی دارای سابقه کار بالا در زمینه جراحی بینی اصفهان می‌باشد، که از بهترین پزشکان عمل زیبایی بینی در اصفهان هستند، عمل جراحی بینی توسط دکتر خرمی به دو روش باز و بسته انجام می‌گردد، نمونه کارهای جراحی بخش گالری سایت قرار داده شده که می‌توانید تصاویر قبل و بعد از جراحی را مشاهده نمایید، برای اطلاع از هزینه عمل جراحی بینی می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید. ایشان متخصص فک، صورت و جراح  بینی می‌باشند .

مطاب پیشنهادی آموزنده :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *