بهترین جراح بینی طبیعی اصفهان

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی : افراد بسیاری هستند که ترجیح می دهند ، طی جراحی بینی تنها ایرادات بینی شان برطرف شود و فرم بینی آن ها از حالت طبیعی خارج نگردد تا دیگران متوجه عمل زیبایی وی نشوند.

نکته قابل توجه در جراحی بینی ، این است شرط موفق بودن عمل لزوما کوچک شدن بینی و رسیدن به فرم دلخواه نیست ، بلکه برای زیبا شدن باید میان بینی و اجزای صورت تناسبات رعایت شوند. یعنی باید ارتفاع ، طول و پهنای بینی با سایر اجزای صورت مقایسه شوند و در جراحی بینی لحاظ گردد.

در واقع طول بینی باید با فاصله میان ابتدای بینی تا خط رویش مو و همچنین فاصله نوک بینی تا چانه متناسب باشد. زمانی که طول بینی کوچک گردد ، ممکن است تناسبات صورت را بهم بریزد و زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین عرض بینی باید متناسب با عرض لب باشد به طوریکه بیش از حد باریک یا پهن بودن بینی موجب بهم ریختن تناسبات صورت فرد خواهد شد.

در جراحی بینی طبیعی فرم بینی تغییر چندانی نمی کند و تنها ایرادات آن برطرف می شود. ایرادات بینی شامل مشکلات ظاهری همچون قوز و برآمدگی ، کج بودن بینی ، پهن بودن بیش از حد بینی و افتادگی نوک بینی و مشکلات عملکردی نظیر مشکلات تنفسی ، انحراف و پولیپ بینی می شود. در بینی طبیعی ، پل بینی کاملا صاف بوده و هیچ قوسی در آن وجود ندارد. به همین دلیل نوک بینی نیز سربالا نیست و زاویه آن تا لب حدود 90 الی 95 درجه می باشد.

خوشبختانه هر دو نوع بینی استخوانی و گوشتی به راحتی به صورت طبیعی جراحی می شوند و نتایج بسیار خوبی از عمل کسب می کنند. در واقع بینی استخوانی ، به بینی ای گفته می شود که پوست نازکی داشته و ساختار بینی از استحکام بالایی برخوردار است. این در حالی است که بینی گوشتی دارای غضروف بسیار ضعیف بوده و پوست بینی در مقایسه با بینی استخوانی از استحکام بیشتری برخوردار می باشد.

جراح بینی اصفهان | بهترین جراح بینی طبیعی اصفهان

بهترین جراح بینی طبیعی

انتخاب جراح بینی از اهمیت بالایی برخوردار است و از آنجایی انجام عمل بینی ضرورتی ندارد ، فرد از وقت کافی برای انتخاب جراح بینی خوب برخوردار می باشد. بنابراین برای این انتخاب دقت کنید و عجله را کنار بگذارید.

اما به دلیل اینکه امروزه جراحی بینی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی شده ، به طبع تعدد جراحان بینی نیز افزایش یافته و کمی انتخاب جراح بینی خوب و با تجربه نیازمند دقت بیشتری است. از این رو در ادامه قصد داریم شما را با چند ویژگی جراح بینی خوب آشنا کنیم تا با آگاهی بیشتری اقدام به انتخاب نمایید.

آیا انتخاب جراح برای ایجاد بینی طبیعی اندازه تاثیر دارد؟

اندازه طبیعی بینی با توجه به نسبت غضروف و استخوانی که هر فرد دارد، تعیین می‌شود و مطمئنا نسبت هر فرد با دیگری متفاوت است. به همین دلیل جراح باید تجربه زیادی در جراحی بینی داشته باشد تا تغییری متناسب با خصوصیات بینی طبیعی در آن ایجاد شود. او باید نسبت استخوان به غضروف و بالعکس را بررسی کند تا به نتیجه متعادل و قابل قبول برای ایجاد بینی طبیعی برسد.

  • ضخامت پوست در بینی طبیعی

یکی از خصوصیات بینی طبیعی که پزشک قبل از جراحی زیبایی بینی به آن توجه می کند، ضخامت پوست است. زیرا این تنها چیزی است که در اجزای بینی قابل تغییر نیست و بسیاری از مراحل جراحی بر اساس آن است. ضخامت پوست میزان تصحیح و دقت نتایج را کنترل می کند. بنابراین فرد باید در کنار جراحی، از اهمیت خصوصیات بینی طبیعی کاملا آگاه باشد تا انتظار نتایج معقول داشته باشد.

  • میزان تجربه جراح در بینی طبیعی

در اینجا میزان تجربه دکتر در ایجاد خصوصیات بینی طبیعی بسیار مهم است. برخی از پزشکان وجود دارند که فلسفه بینی ایده آل را در تناسبات و ابعاد آن می دانند. آن ها معتقدند که می توان برای بینی طرح و شابلون ساخت و متناسب با همه افراد آن را ایجاد کرد. اما یک دکتر با تجربه و با مهارت بالا کسی است که برای هر فرد به نسبت بینی او با به صورتش برای ویژگی های آناتومیک یا نژادی و زیبایی شناختی نگاه می کند. در واقع رینوپلاستی موفق عملی است که خصوصیات چهره فرد را حفظ کند. با در نظر گرفتن اینکه هر کدام از ما زیبایی خاص خود را داریم، باید بر اساس آن عمل بینی انجام شود. هدف اصلی از اصلاح بینی است که ظاهر را بهبود می بخشد و به زیبایی چهره یک ویژگی جدید اضافه می کند.

جراح بینی اصفهان | بهترین جراح بینی طبیعی اصفهان .

ویژگی های جراح بینی خوب

جراح بینی خوب می تواند انواع جراحی بینی را انجام دهد و نتایج مطلوبی از عمل کسب نماید. شما می توانید برای سنجش میزان مهارت جراح به مشاهده نمونه کار های ایشان بپردازید. به این منظور می توانید به گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام پزشک مراجعه فرمایید.

  1. جراح بینی خوب وجدان کاری داشته و علاوه بر اینکه منافع مالی خود را در نظر نمی گیرد ، سلامت و رضایت بیمار را در درجه اول کار خود قرار می دهد.
  2. یک جراح بینی خوب علاوه بر ظاهر و تناسبات صورت فرد ، تنفس بیمار را نیز در نظر می گیرد.
  3. ایشان با صبر و شکیبایی و با صداقت به همه سوالات بیمار پاسخ می دهد و سعی می کند نگرانی های فرد را برطرف نماید.
  4. جراح بینی خوب می تواند در بیمار حس اعتماد ایجاد کند تا فرد متقاضی با خیال راحت جراحی کند.
  5. جراح بینی موظف است بیمار را از اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی آگاه سازد ؛ تا در روند جراحی اخلال ایجاد نشود و بیمار دوران نقاهت راحت و کوتاه تری را تجربه نماید.

 



مطالب پیشنهادی : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *