از بین بردن و کاشت پل بینی

از بین بردن و کاشت پل بینی

از بین بردن پل بینی

درمان پل بینی چیست؟ درمان پل بینی از طریق جراحی بینی امکان پذیر است. که در ادامه به عمل انواع پل بینی از جمله: عمل پل بینی پهن و صاف و … پرداخته می‌شود.

درمان پل بینی به دو روش ایمپلنت و استئوتومی

پایین یا پهن بودن پل بینی ممکن است باعث شود که چشم‌ها بیشتر از چیزی که هستند، از یکدیگر دورتر به نظر برسند و نمایه‌ای صاف ایجاد کند. اگر پل بینی صاف نباشد، ممکن است فرد را بسیار قوی یا مردانه و بالغ‌تر از آنچه هست، نشان دهد. علاوه بر این، ممکن است باعث مشکلات تنفسی، رینیت یا سایر ناراحتی‌های بینی شود.

با تقویت یا تراشیدن پل بینی، مشتریان می‌توانند بینی براق و برجسته‌ای داشته باشند که تعادل را برقرار می‌کند و لمس واضح‌تری به صورت می‌بخشد. همچنین می‌تواند مشکلاتی را که مشتریان در رابطه با بینی داشتند برطرف کند. برای پلاستیک پل بینی دو گزینه دارد: بزرگ کردن از طریق ایمپلنت و استئوتومی.

سیگار کشیدن باید ۲ هفته قبل و بعد از عمل قطع شود، زیرا به بهبود سریعتر مراجعین و گرفتن نتیجه بهتر کمک می کند.

از بین بردن و کاشت پل بینی | جراح بینی اصفهان - جراح فک اصفهان

دکتر بهنام خرمی ، جراح بینی اصفهان – جراح فک اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

کاشت پل بینی

روش کاشت پل بینی برای بلند‌کردن پل بینی انجام می‌شود. پل بینی پایین ممکن است باعث شود صورت صاف به نظر برسد و دهان بیرون زده شود. تنظیم ارتفاع پل بینی ساختار و تعریف واضح‌تری را برای صورت به ارمغان می‌آورد. برای ایمپلنت پل بینی دو گزینه برش وجود دارد – باز یا بسته. و این بسته به شکل بینی هر مشتری تعیین می‌شود.

  • استئوتومی

استئوتومی برای برش یا تغییر موقعیت پل بینی انجام می‌شود. این روش را می‌توان برای پل‌های بینی قلاب دار، پهن یا کج اعمال کرد. بسته به شکل و وضعیت بینی مشتری، استئوتومی می‌تواند به صورت دو طرفه یا با ایمپلنت انجام شود.

  • پلاستیک پل بینی

دکتر جراح شکل و ساختار استخوان بینی را بررسی می‌کند و تصمیم می‌گیرد که آیا برش باز یا بسته شود.
اتاقی برای پروتز بینی ساخته شده است.
پروتزی که کاشته می‌شود بر‌اساس بینی هر مشتری حک می‌شود.
کل خط بینی – از پیشانی که به سمت نوک بینی شروع می‌شود – در طول فرآیند عمل در نظر گرفته می‌شود. پس از ساخت ایمپلنت، دکتر جراحی بینی قسمت برش داده شده را به سمت بالا بخیه می‌زند.

 


مطالب مرتبط:

انواع پل بینی

پل بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *