انواع جراحی فک و صورت

انواع جراحی فک و صورت

انواع جراحی فک و صورت که انجام می شود شامل موارد زیر می باشد:

 

  • ژینوپلاستی: این عمل برای جراحی زیبایی چانه می باشد. در این روش برای به دست آوردن ساختار زیبا و همچنین قابل قبول، عقب رفتگی چانه را اصلاح می کنند.
  • اصلاح اپن بایت: در این عمل جراحی، قسمتی از استخوان فوقانی روی دندان را برش می دهند. در آخر توسط پیچ ها و صفحه هایی در جای خود محکم می شوند. همچنین این عمل جراحی توسط بهترین جراح فک و صورت انجام می شود.
  • اصلاح عقب رفتگی فک: بهترین جراح فک و صورت در نیاوران، این عمل را با اصلاح استخوانی که از پایه جدا شده و در قسمت پایینی فک قرار گرفته است، انجام می دهد.
  • اصلاح جلو آمدگی فک: هنگامی که فک پایین جلو بیاید، استخوان عقب فک صورت از قسمت جلو، جدا و همچنین اصلاح می شود. شما می توانید این عمل جراحی را توسط بهترین جراح فک و صورت انجام دهید.
  • جراحی ارتفاع در فک فوقانی: در بعضی موارد خندیدن فرد موجب می شود لثه های آن بیش تر از حد معمول نمایان شود. در این موارد بهترین جراح فک و صورت با کاهش فک بالایی، استخوان های اضافی را بر می دارد. این کار موجب می شود که در هنگام لبخند، لثه نمایان نشود.
  • استئوتومی فک پایین: این عمل جراحی با استفاده از برش لثه های مجاور دندان های آسیا توسط بهترین جراح فک و صورت انجام می شود.

انواع جراحی فک و صورت | جراح بینی اصفهان - جراح فک اصفهان

دکتر بهنام خرمی ، جراح بینی اصفهان – جراح فک اصفهان را در اینستاگرام دنبال کنید.

نحوه آماده شدن برای جراحی فک و صورت

در صورتی که شما به عمل جراحی فک و صورت و دهان نیاز داشته باشید و بخواهید خودتان را آماده نمایید تا بتوانید بدون هیچ گونه عارضه ای زیر عمل جراحی قرار بگیرید و سریعا در خانه بهبود یابید، باید به برخی نکات مهم توجه کنید.

اغلب مواقع جراحی دهان به صورت سرپایی انجام می گیرد و یه طور معمول در آن از بی‌هوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی استفاده می گردد. از نظر بیمار، جراحی‌های دهان و دندان باید به همان گونه و جراحی‌های دیگر انجام گیرد. جهت جلوگیری کردن از خطر ابتلا به عفونت باید بسیاری از آماده سازی ها را از پیش انجام دهید و دستورالعمل های پس از جراحی را از جراح خود بپرسید.

 


مطالعه بیشتر:

جراح فک و صورت کیست؟

جراح فک و صورت چه کارهایی انجام می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *