تاثیر بیماری تیروئید و جراحی بینی

تیروئید و رابطه آن با جراحی بینی

تاثیر بیماری تیروئید  | امروزه اشخاص مختلفی در سراسر عالم قصد انجام عمل بینی را دارا هستند ولی ممکن میباشد بعضا از این اشخاص در گیر بیماری هایی باشند و ممکن میباشد درباره این موضوع که آیا میتوانند این کار را با وجود داشتن بیماری انجام دهند یا این که نه اطلاعاتی در دست نداشته باشند. بیماری تیروئید نیز در بسیاری از مردم جهان وجود دارد و معمولا آن‌ها هم در این باره اطلاعات خاصی ندارند.

مطالب خواندنی دکتر بهنام خرمی جراح بینی اصفهان :

جراح بینی اصفهان - جراح فک اصفهان |  تاثیر بیماری تیروئید و جراحی بینی

تیروئید و عمل بینی

جاری ساختن عمل بینی در زمان حال برای اکثر کسانی که مشکل و یا این که بیماری خاصی دارا هستند امکان پذیر میباشد، تنها در زمان هایی که بیماری فرد شرایط بسیار سختی داراست و به جهت مراقبت و همینطور پیش گیری از هر گونه حادثه نامطلوب از ایفا nose job خودداری می گردد. اشخاصی که دارنده بیماری های بسیار شدید میباشند بهتر میباشد برای مدت زمانی از انجام عمل زیبایی بینی جلوگیری نمایند.

از جمله افرادی که ممکن است شک و شبهه هایی برایشان در زمینه ی انجام عمل بینی به وجود آید کسانی هستند که مشکلاتی در غده ی تیروئید شان دارند. زمانی که فرد نوعی بیماری دارد و درباره ی این که آیا بیماری وی با انجام عمل های زیبایی خصوصا عمل زیبایی بینی تداخل دارد یا خیر اطلاعات آنچنانی در اختیار ندارد و به همین دلیل کمی شک در آن ها دیده می شود.

کم کاری تیروئید و جراحی بینی

همانگونه که بیان شوید اشخاص در صورتی‌که که تیروئید کم کار و یا این که تیروئید پر کار داشته باشند برای ایفا عمل زیبایی بینی بایستی حتما زیر نظر دکتر باشند و در وهله ی نخستین اجازه ی اورا بگیرند. تیروئید اگر که پر کار باشد میتواند تداخل هایی با nose job داشته باشد. در برخی زمان ها ممکن میباشد این تداخل خطرناک باشد و شخص را مبتلا مشکلات جبران ناپذیری نماید.

در صورتی که فرد دچار تیروئید پرکار باشد و قصد انجام عمل بینی را داشته باشد آیا چاره ای وجود خواهد داشت؟ یا خیر. افرادی که به مشکل تیروئید پر کار دچار هستند تحت شرایطی می توانند عمل زیبایی بینی را انجام داده و نقص بینی خود را حل کنند. قبل از هر چیز باید بگوییم که انجام عمل بینی برای این دسته از افراد هیچ تفاوتی با افراد عادی نخواهد داشت و همان مزیت ها نصیب افراد می گردد.

افرادی که تیروئید پر کار دارند برای انجام nose job باید تحت نظر پزشک در ابتدا داروهایی را که در جهت کنترل تیروئید پرکار شان تجویز می گردد را مصرف کنند و اولین قدم را با موفقیت بردارند. مصرف این دارو ها در زمان مشخص شده توسط دکتر می تواند نتایج کامل تر و همچنین عمل به مراتب آسان تری را برای افراد در پی داشته باشد.

جراح بینی اصفهان | فرو رفتگی پره های بینی.

رابطه عمل بینی و تیروئید کم کار چیست ؟

البته در رابطه با عمل زیبایی بینی موضوع درباره ی افرادی که تیروئید کم کار دارند کمی متفاوت تر می باشد. کسانی که تیروئید آن ها کم کار می باشد به دارو های بیهوشی حساسیت دارند و در نتیجه استفاده از داروهای بیهوشی می تواند سبب کاهش فشار خون آن ها و همچنین توقف نبض آن ها شود. پس از انجام عمل بینی برای این دسته از افراد، ممکن است کمی به هوش آمدن آن ها با تاخیر مواجه شود و این اتفاق ممکن است باعث ترس اطرافیان شود.

کسانی که دچار بیماری های تیروئیدی هستند برای انجام عمل بینی باید آزمایش های مربوط به خون و همچنین متابولیک را انجام دهند تا شرایط آن ها برای انجام عمل بینی سنجیده شود. پس از انجام این آزمایشات و برخی نظارت های پزشکان می توان متوجه شد که آیا فرد مورد نظر شرایط انجام عمل بینی را دارد یا اینکه شرایط وی برای انجام nose job مساعد نمی باشد.

افرادی که پس از انجام آزمایش های ذکر شده مشکلی برای انجام عمل بینی داشته باشند باید در اسرع وقت نسبت به کنترل و یا از بین بردن مشکل خود اقدام کنند تا عمل زیبایی بینی برای آن ها سبب ایجاد دردسر نشود. در صورتی که مشکلی برای افراد به دلیل نادیده گرفتن جواب آزمایش ها به وجود بیاید همه ی آسیب های رسیده به فرد بر عهده ی خود فرد خواهد بود.

علائم پرکار و کم کار بودن تیروئید برای افرادی که قصد دارند عمل بینی انجام دهند!

افرادی که قصد انجام عمل بینی را دارند . و در ناحیه ی تیروئید خود بیماری محسوسی داشته باشند . حتما علائم و نشانه هایی را خواهند داشت که این علائم در صورت مشاهده باید جدی گرفته شوند. مخصوصا افرادی که قصد انجام عمل بینی را دارند باید این علائم را جدی تر بگیرند . و آن ها باید در کمترین زمان ممکن با یک پزشک متخصص این علائم را در میان بگذارند تا دردسری برایشان به وجود نیاید . و بتوانند به خوبی مراحل درمانی عمل بینی را پشت سر بگذارند.

همانطور که پیش تر گفته شد اما کم کاری تیروئید می تواند مشکلات و شرایط حاد تری را برای کسانی که می خواهند عمل زیبایی بینی انجام دهند به وجود آورد، کم کاری تیروئید به دلیل کمبود تولید هورمون به وجود می آید. کمبود و کم کاری تیروئید حاصل بیماری هاشیموتو است که در طی این بیماری غده تیروئید مورد حمله ی سیستم ایمنی بدن قرار خواهد گرفت. علائم کم کاری تیروئید نیز به شرح زیر است:

1. خستگی
  2. خشکی پوست
  3. یبوست
  4. افسردگی
  5. افزایش حساسیت یه سرما
  6. مشکلات در حافظه
  7. کند شدن ضربان قلب
  8. کما
  9. چاقی
  10. ضعف

تاثیر کم کاری تیروئید بر عمل بینی | جراح بینی اصفهان