جراحی زیبایی بینی مناسب با هارمونی صورت

چگونه با انتخاب بهترین جراح بینی ، به هارمونی صورت دست پیدا کنیم ؟

هر چند برخی پزشکان از پیشرفته ترین تکنیک های جراحی برای خلق نتیجه در بینی بیمار خود بهره می برند . وقتی شما این عمل زیبایی را انجام می دهید ، فقط بینی بیمار را جراحی نمی کنید. متغیر های بسیاری وجود دارند که در زمان طراحی بینی مد نظر قرار داده می شوند تا نهایتاً یک هارمونی فوق العاده در صورت خلق شود.

بهترین جراح بینی اصفهان به خوبی می داند که بیمار به داشتن یک بینی که از نظر زیبایی و عملکرد تا سطح استاندارد ارتقا یافته است نیاز دارد. قبل از جراحی زیبایی بسیاری از بیماران تصور می کنند تنها عضوی در صورت که بعد از فرایند ، باعث می شود همگان انگشت حیرت به دهان فرو برند ، بینی آنهاست در حالیکه بعد از تکمیل فرایند به دست بهترین جراح بینی ، متوجه می شوند که این خلق زیبایی نه فقط در بینی بلکه در کل صورت آنها منعکس شده است. زمانی که در جلسه مشاوره قبل از عمل ، گالری عکس های قبل و بعد از عمل سایر بیماران جراح بینی خوب اصفهان خود را مشاهده می کنید ، خودتان اثر عملی این ادعا را مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر تغییرات ویژه در بینی ، باید به خاطر داشته باشید که بینی شما باید نهایتاً آنچنان طبیعی به نظر برسد و چنان با سایر اجزای صورت شما در تناسب باشد که گویی از همان بدو تولد ، صاحب چنین بینی زیبایی بوده اید. بعد از تکمیل عمل توسط یک جراح بینی خوب متوجه می شوید که نه تنها بینی شما فوق العاده به نظر می رسد بلکه این عضو ، وسیله ای برای دیده شدن سایر زیبایی های صورت شما نیز خواهد شد. چشم های شما جذاب تر شده اند ، استخوان های گونه و چانه تان زیباتر دیده می شوند و همه اینها باعث شده اند که نسخه زیباتری از شما خلق شده باشد.

جراح بینی اصفهان - جراح فک اصفهان | جراحی بینی منگنه ای


همراه ما باشید با مطالب آموزنده و پیشنهادی دکتر بهنام خرمی جراح بینی اصفهان :

ویژگی های مهم در انتخاب بهترین جراح بینی

1 . تمرکز بر روی کار جراحی با سال ها تجربه

همانطور که پیشتر ذکر شد ، صرف کردن زمان طولانی برای کسب تجربه و احاطه کامل بر تکنیک های ضروری انجام این فرایند جراحی ظریف ، یکی از ویژگی های مهم یک جراح خوب بینی محسوب می شود. دکتر امیر حسین محمدی مفرد ، بهترین جراح بینی اصفهان ، مهارت و تجربه بهترین جراح زیبایی بینی را در ارتباط مستقیم با به حداقل رساندن عوارض جانبی ناشی از این فرایند جراحی دانسته و به داوطلبین این فرایند متذکر می شود که با یک انتخاب آگاهانه ، خود را از قرار گرفتن در معرض خطر برخی عوارض جانبی که گاهاً جبران ناپذیر هستند ، در امان نگه دارند.

2 . احاطه کامل بر تکنیک های عمل در کنار به کار گیری ظرافت

تکنیک های جراحی تنها ضامن خلق یک نتیجه رضایت بخش محسوب نمی شود. این جراحی فرایندی است که در آن حتی یک خطای میلی متری می تواند به وضوح خودنمایی کند. مهارت و تجربه بهترین جراح بینی اصفهان را می توان در گالری عکس های قبل و بعدا ز عمل سایر بیماران جراحی شده به دست جراح بالقوه مشاهده نمود.

جراح بینی اصفهان - جراح فک اصفهان | جراحی های درمانی فک 

3 . مهارت در انجام جراحی ثانویه و اولیه

تخصص مورد نیاز برای بازیابی زیبایی و عملکرد بینی که به دلایل مختلف ، دستخوش آسیب و ایراد شده است . سطح عمیق دانش آناتومیکی و تجربه جراحی را نشان می دهد . که می تواند با دستان هنرمند خود ، بهترین نتیجه کلی را خلق نماید.

4 . بیمار محوری

یکی از ویژگی های بهترین جراح بینی اصفهان این است که منافع بیمار را بر منافع خود الویت دهد. متعهد بودن به خلق بهترین نتیجه ممکن برای بیمار و اهمیت دادن به اجرای فرایند در شرایط ایمنی ، بهداشت و سلامت استاندارد و تلاش برای خلق نتیجه متناسب با انتظارات منطقی بیمار به این معنی است . که جراح تا چه اندازه منافع بیمار خود را در محوریت کار قرار داده است.

عدم انتخاب پزشکی حاذق چه عوارضی را به همراه دارد؟

تا به اینجا حتما متوجه شده اید که چقدر انتخاب یک جراح ماهر مهم و ضروری می باشد. اگر پزشک تخصصی کافی برای جراحی بینی نداشته باشد ریسک بروز هرگونه مشکلاتی افزایش پیدا می کند. بهترین جراح بینی باید با در نظر داشتن نوع بینی و استخوان آن بهترین تغییرات را بر روی بینی افراد اعمال کند . در غیر این صورت علاوه بر تغییرات ظاهری سبب بروز آپنه، مشکلاتی تنفسی خواهد شد که به جراحی مجدد و یا ترمیمی نیاز دارد.

بهترین جراح بینی چه نقشی در بیهوشی بیمار دارد؟

انجام فرایند بیهوشی به بیمار کمک می کند تا دردی را احساس نکند . و پزشک به راحتی تمامی تغییرات لازم را انجام دهد. هرچه زمان این بیهوشی کمتر باشد . توانایی و تجربه جراح نیز مشخص خواهد شد.

نکته: البته کوتاهی این زمان به نسبت بینی افراد و میزان تغییرات ایجاد شده بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *